שתף קטע נבחר

לפני משחק העונה: ראפין-פראט חתמה ברמת חן

הגארדית בת ה-26, ששיחקה הקיץ בוושינגטון מיסטיקס מה-WNBA, הצטרפה לסגנית האלופה לקראת המשחק (ב', 19:00) מול מכבי אשדוד

רגע לפני משחק העונה מול מכבי אשדוד, מכבי רמת חן החתימה את הגארדית טיארה ראפין-פראט (26, 1.78). ראפין-פראט, בוגרת מכללת צפון קרוליינה, פתחה הקיץ בכל משחקי הוושינגטון מיסטיקס מה-WNBA והעמידה ממוצעים של 9.2 נקודות ו-5 ריבאונדים לערב.

 

רובין-פראט תנחת היום (ראשון) בארץ ותיכלל בסגל למשחק מחר (ב', 19:00, זיסמן), שיעמוד במוקד המחזור השביעי בליגת העל לנשים. לא פחות מחמש קבוצות ניצבות בפסגה עם מאזן 2:4, ביניהן אשדוד ורמת חן, האלופה וסגניתה בשנתיים האחרונות.

 

חיזוק לסגל של שירה העליון. ראפין פראט (צילום: getty images) (צילום: getty images)
חיזוק לסגל של שירה העליון. ראפין פראט(צילום: getty images)

 

שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד. רמת חן במשחק חוץ למכבי רעננה 75:68 ואילו

האלופה הפסידה בביתה 79:71 לאליצור רמלה. "משחק מול אשדוד - קבוצה איכותית ומאומנת מאוד הוא תמיד מאתגר", סיפרה קפטנית רמת חן, שירן צעירי. "נגיע דרוכות ומוכנות. יחד עם זאת, אני חייבת להודות שאני מוכנה להפסיד מחר, אבל לזכות בסוף העונה באליפות".

 

קפטנית אשדוד, קטיה לויצקי: "אנחנו מנסות למצוא את הקצב הנכון, בו אנו צריכות לשחק כדי לנצח. זה בהחלט טוב שיש מאתנו ציפיות. אנחנו מגיעות לכל משחק כאלופות, אבל בליגה כמו זו של העונה, שהיא כל כך שוויונית, אנחנו נדרשות ליותר. אני מבטיחה שנעשה הכל כדי לתקן טעויות ולשפר את היכולות שלנו".

 

יתר המשחקים (19:00): בני יהודה - מכבי רעננה, רמת השרון - הפועל פ"ת, אליצור חולון - בנות הרצליה, אליצור רמלה - הפועל ראשל"צ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
טיירה ראפין פראט
צילום: getty images
מומלצים