שתף קטע נבחר

שני בליגת הנשים: חולון מול אשדוד במשחק העונה

הקבוצה של רועי אייזנברג תארח (ב', 18:30) את האלופה במפגש בין מוליכות ליגת העל. בני יהודה מול הפועל ראשל"צ בקרב תחתית לוהט

מי היה מאמין בקיץ שזה יהיה משחק העונה. המפגש מחר (שני, 18:30) בין אליצור חולון למכבי אשדוד הוא בין שתי הקבוצות הטובות ביותר כרגע בליגת העל לנשים.

 

אחרי 12 מחזורים, לחולון המוליכה ולאשדוד יש מאזן זהה - תשעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים. בסיבוב הקודם ניצחה החבורה של רועי אייזנברג 69:80 את האלופה, שאיבדה אז את טיפאני הייז כבר ברבע הראשון אחרי שספגה שתי עבירות טכניות.

 

אשדוד תנצח בחולון? הייז (צילום: מגד גוזאני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל) (צילום: מגד גוזאני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
אשדוד תנצח בחולון? הייז(צילום: מגד גוזאני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

 

חולון, וזה לא סוד, מתבססת בעיקר על שלוש הזרות שלה - סיאנה צ'ונג, קריסטל ברדפורד ודניאל אדאמס - שקלעו בשני המשחקים האחרונים 63 נקודות בממוצע. אשדוד, מאז חזרתה של שי דורון לפרקט, בלתי מנוצחת, אך בשני המשחקים הללו ניצחה בקושי - 79:80 את רמת השרון ו-66:70 את הפועל פ"ת.

 

קרב מסקרן יהיה גם בתחתית (19:00) בין שתי האחרונות בטבלה - בני יהודה והפועל ראשל"צ. לזהובות שני ניצחונות, לראשל"צ אחד בלבד - 57:86 על בני יהודה בסיבוב הראשון. יתר המשחקים: מכבי רמת חן - בנות הרצליה (18:00), מכבי רעננה - הפועל פ"ת (19:00), רמת השרון - אליצור רמלה (19:00).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
נועה זליבנסקי
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים