שתף קטע נבחר

אריק שיבק: "זו חוצפה עד גבול הסקנדל"

מייק אפווברכה לא התייצב לאימונים על דעת עצמו ויעזוב את בני הרצליה, שכבר החלה לחפש לו מחליף. המאמן רתח: "דבר כזה עוד לא קרה לי בקריירה"

 

פחות מחודש וחצי אחרי שחתם בקבוצה, מייק אפווברכה ברח מבני הרצליה. הגארד בן ה-33 לא הופיע אתמול לאימון הבוקר ולאימון הערב מבלי להודיע מראש, וגם לאימון היום (רביעי) הוא לא התייצב על דעת עצמו. "מייק מבחינתי לא בקבוצה. כבר אתמול בערב הבנתי שהוא עוזב", אמר המאמן אריק שיבק.

 

סוכנו של אפווברכה הודיע לקבוצה שהשחקן רוצה לעזוב. בהרצליה כועסים מאוד על אפווברכה וטוענים להפרת חוזה. בינתיים הם כבר התחילו לחפש מחליף. "לי זה עוד לא קרה בקריירה. אני לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות. זו חוצפה, חוסר מקצוענות עד גבול הסקנדל. אם זה היה קורה בכדורגל שחקן כזה היה מושעה על ידי פיפ"א", הוסיף שיבק.

 

"דבר כזה עוד לא קרה לי בקריירה". שיבק (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"דבר כזה עוד לא קרה לי בקריירה". שיבק(צילום: עוז מועלם)

 

"בדקתי את ההיסטוריה שלו ומאמנים לשעבר, ראיתי שיש לו עבר בעייתי ולא רק בהרצליה", ציין המאמן, שהוסיף: "המסר שלי הוא לא לבכות על שגיאות שהיו. זה מה שיש ועם זה נלך למלחמה. אני לא מחפש עכשיו אשמים, אני מחפש פתרונות".

 

בקבוצה מודעים לכך שאין כעת אפשרויות רבות בשוק, בין השאר בעקבות המצב הידוע של התחזקות ליגת הפיתוח והכסף הגדול בסין. הצוות המקצועי מעוניין בשחקן שיוכל לשחקן בשתי עמדות הגארד. "קומבו גארד גדול וחזק שגם שומר", הגדיר שיבק. אחד שיכול לקלוע וגם להוביל כדור.

 

לאן נעלמת? אפווברכה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לאן נעלמת? אפווברכה(צילום: ראובן שוורץ)

 

אפווברכה הספיק לרשום שש הופעות במדי נועלת הטבלה (ארבע בליגה ושתיים בגביע).  במשחקו האחרון מול מכבי ראשון לציון הוא הצטיין וקלע 29 נקודות. מספר פעמים הוא התבטא באופן חריג אחרי המשחקים. לאחר ההפסד לגלבוע/גליל, כשמיקי גורקה עוד עמד על הקווים, הוא אמר: "שחקנים לא באו מוכנים. הכל מתחיל בתקשורת בין השחקנים, כולם שקטים מדי. בכלל לא נראינו כמו קבוצה". אחרי ההפסד לראשל"צ הוא אמר לכתבים בין היתר: "הקבוצה אנוכית מדי, יש כאן יותר מדי אנרגיות שליליות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים