שתף קטע נבחר

יריבה בהזמנה: ירושלים גברה על נהריה

ניצחון שלישי העונה לאדומים על החבורה של אריק אלפסי, הפעם 78:92 במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. לוקאס (21 נק') ופרפרוגלו (18) הצטיינו, הפסד חמישי ברצף לאורחת

 

הפועל ירושלים השיגה הערב (רביעי) ניצחון שלישי העונה על עירוני נהריה, הפעם 78:92 בפיס ארנה, במשחק השלמה מהמחזור ה-12 בליגת ווינר.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

ירושלים עומדת על מאזן ביתי מדהים של 1:16 בכל הזמנים בעונה הרגילה על נהריה. הערב היא הוליכה בהפרש דו-ספרתי מבטיח עוד בהפסקה (31:47), החבורה של אריק אלפסי חזרה עד מינוס ארבע (52:48), אבל לא יותר. האדומים טיפסו למקום השני בטבלה (3:9), ניצחון פחות ממכבי ת"א שבפסגה. עבור נהריה (7:5) מדובר בהפסד חמישי רצוף.

 

יאנג שומר על טימור, הערב בפיס ארנה (צילום: אוהד צויגנברג)
יאנג שומר על טימור, הערב בפיס ארנה(צילום: אוהד צויגנברג)

 

אוהדי אתלטיקו מדריד או הפועל ירושלים? (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
אוהדי אתלטיקו מדריד או הפועל ירושלים?(צילום: אוהד צויגנברג)

 

מהלך המשחק

לסטטיסטיקה המלאה

 

מודי מאור פתח עם שלושה ישראלים בחמישייה - יוגב אוחיון, בר טימור וליאור אליהו, והם הובילו אותו ל-3:10 מהיר עם מסירות מרשימות על כל המגרש, פסק זמן של אריק אלפסי (4). איגור נסטרנקו המשיך בתקופה

 הנהדרת בה הוא נמצא, והשאיר את נהריה בתמונה - 9:12 (8). לוקאס ושולדבראנד חתמו את הרבע עם שלשות ראשונות במשחק לכל קבוצה - 14:19 לירושלים. אגב, במהלך הרבע רונלד רוברטס נפצע באגן וירד לקבלת טיפול.

 

קיילין לוקאס היה האיש של ירושלים בתחילת הרבע השני, אך טיירון נאש ניצל את העובדה שרונלד רוברטס נפצע, ואליהו ישב בספסל עם בעיית עבירות, כדי לקלוע על רם אליאספור - 19:23 למקומיים (13). אליהו ורוברטס חזרו לפרקט, ואיתם האלופה שבה להיראות מצוין - 21:30, ופסק זמן נוסף של אלפסי (15). קורי וובסטר, הגאנר של נהריה, לא היה בעניינים, ובלעדיו לקבוצתו היה קשה - 25:38 (18). את המחצית סיימה ירושלים עם 16 אסיסטים, מספר שלפעמים מספיק גם למשחק שלהם. 31:47 אחרי 20 דקות.

 

דייסון בדרך לשתי נקודות קלות מול נאש (צילום: אוהד צויגנברג)
דייסון בדרך לשתי נקודות קלות מול נאש(צילום: אוהד צויגנברג)

 

אלפסי פתח את החצי עם הרכב סופר נמוך כשדנזל ליבינגסטון בעמדה מספר ארבע. זה עבד לו טוב מול י-ם המבולבלת - 44:52 בלבד (23). הקיפאון הירושלמי נמשך (המקומיים קלעו 5 נקודות בלבד ב-6 הדקות הראשונות של המחצית השנייה). בצד השני יאנג היה בלתי ניתן לעצירה, וההפרש ירד ל-48:52. סטרטוס פרפרוגלו השאיר את ההובלה אצל ירושלים בסיום הרבע השלישי - 57:64 למקומיים.

 

מאור הלך להלפרין ואליהו המנוסים, והשניים יחד עם לוקאס הריצו נהדר את קבוצתם - 61:74, פסק זמן אלפסי (34). המשחק כבר היה גמור, אבל שני הצדדים בחסות השופטים החליטו למשוך את הערב עם עבירות טכניות מיותרות. בסיום 78:92.


פורסם לראשונה 10/01/2018 20:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
יוגב אוחיון
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים