שתף קטע נבחר

אומיץ' עזב את ירושלים וחתם בכוכב האדום

הסנטר ישחק עד סיום העונה בקבוצה הסרבית שמשתתפת ביורוליג: "זה האתגר הגדול בקריירה שלי". רק בשבוע שעבר קלע 21 נקודות וקלט 16 ריבאונדים בניצחון של האלופה על מכבי ראשל"צ

 

אלן אומיץ' (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
אלן אומיץ'(צילום: יאיר שגיא)

 

זר שלישי העונה עוזב את הפועל ירושלים . אחרי קרטיס ג'רלס ואוסטין דיי, גם אלן אומיץ' נפרד מהאלופה הישראלית. הסנטר הסלובני חתם לפנות בוקר (בין שישי לשבת) בכוכב האדום בלגרד.

 

כבר תקופה ארוכה שהיו שמועות על כך שאומיץ' צפוי לעזוב את קבוצתו של מודי מאור, בעיקר נוכח העובדה שהוא כמעט ולא קיבל צ'אנסים בשבועות האחרונים.

 

יחד עם זאת, במחזור האחרון מול מכבי ראשון לציון אומיץ' פתח בחמישייה בעקבות הפציעות של ריצ'רד האוול ורונלד רוברטס, ונתן את משחקו הטוב ביותר בירושלים עם 21 נקודות ו-16 ריבאונדים.

 

הכוכב האדום סובלת מפציעתו של פרו אנטיץ', הסנטר הפותח שלה, והייתה חייבת למצוא מחליף. מצבה ביורוליג רע (מאזן 12:7), וסיכוייה להעפיל לפיינל פור שייערך באולמה הביתי אפסיים. בליגה האדריאטית היא מדורגת אמנם במקום השני, אבל לאור השנים הקודמות בהן שלטה בדומיננטיות במפעל, מדובר גם כן באכזבה (מאזנה 3:13). לאחר החתימה אמר אומיץ': "אני מאמין שזה האתגר הגדול בקריירה שלי".

 

גם הוא עזב. אומיץ' במהלך המשחק האחרון בקבוצה (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
גם הוא עזב. אומיץ' במהלך המשחק האחרון בקבוצה(צילום: יאיר שגיא)

ממוצעיו בירושלים היו סבירים ביחס למספר הדקות שקיבל. ביורוקאפ הוא קלע 8.0 נקודות ולקח 4.4 ריבאונדים ב-17 דקות, בליגה הישראלית 7.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-17 דקות. הבכורה של אומיץ' במדי הכוכב האדום תהיה כבר ביום שני הקרוב, בדרבי חם מול פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור ה-17 בליגה האדריאטית.

  

עבור ירושלים מדובר במכה נוכח פציעותיהם של טרנס קינזי, האוול והכאבים בברכיים של רוברטס. אומיץ' אף נרשם לסגל למשחק מול הפועל תל אביב הערב (20:30), אך כאמור שוחרר. האלופה, שכבר ביצעה את כל חילופי הזרים המותרים לה (רשמה שמונה שחקנים), תעלה למפגש נגד התל אביבים עם ארבעה (סטרטוס פרפרוגלו, ג'רום דייסון, קיילין לוקאס ורוברטס).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אלן אומיץ'
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים