שתף קטע נבחר

טיוס: "ספגנו המון נקודות, הכל מתחיל בהגנה"

סנטר מכבי תל אביב יודע מה המפתח לניצחון הערב (21:45) בחוץ מול ארמאני מילאנו: "צריך להישאר ממוקדים, חלק מהאוהדים הגיעו לאיטליה ואנחנו אוהבים את זה"

"צריך להישאר ממוקדים ולהגיע עם הרבה אנרגיה, זה מה שיביא לנו את הניצחון". כך אמר אלכס טיוס לקראת המשחק של מכבי תל אביב הערב (21:45) מול ארמאני מילאנו במסגרת המחזור ה-20 ביורוליג.

  

 

טיוס המשיך: "הכול מתחיל בהגנה. לאחרונה ספגנו הרבה נקודות. יש לי זיכרונות רבים ממילאנו, תמיד יהיה לאולם הזה מקום מיוחד עבורי. חלק מהאוהדים הגיעו למשחק ואנחנו אוהבים את זה. הם מוסיפים לנו המון אנרגיה. אנחנו מודים להם שהגיעו לפה ונביא להם את הניצחון". אתמול (ה') ערכה הקבוצה אימון מסכם באיטליה. לרשותו של נבן ספאחיה עמד סגל מלא, כולל ג'ונה בולדן שסבל מכאבים בקרסול.

 

 

אלכס טיוס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלכס טיוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

בשבועות האחרונים נאלצו הצהובים להתמודד עם לו"ז עמוס במיוחד, שכלל חמישה משחקים בתוך עשרה ימים. בשבוע שעבר הם הצליחו לרשום ניצחון חשוב על הכוכב האדום בלגרד

ושמרו על המקום השמיני בטבלה עם מאזן של 10 ניצחונות מול תשעה הפסדים, אבל לאחר מכן התמוטטו כשהפסידו לגלבוע/גליל. מאז נהנו השחקנים מארבעה ימי חופש אותם ניצלו להתאוששות ולאימונים מלאים, בעיקר כדי לתקן את הטעויות ההגנתיות.

  

במחזור החמישי ניצחו שחקניו של נבן ספאחיה את מילאנו 68:79 בהיכל מנורה מבטחים. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני מדורגת במקום ה-15 בטבלת היורוליג עם מאזן של שישה ניצחונות לעומת 13 הפסדים. מאז פתיחת הסיבוב השני במפעל רשמה הקבוצה האיטלקית ארבעה הפסדים ובנוסף שני ניצחונות רצופים על מלאגה ובאסקוניה.  

 

נבן ספאחיה וכרם משעור (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבן ספאחיה וכרם משעור(צילום: אורן אהרוני)

 

אקס הצהובים, אנדרו גאודלוק, רשם בשני הניצחונות האחרונים של מילאנו ממוצע של 17 נקודות. לקבוצה הצטרף בתחילת הסיבוב השני מינדאוגאס קוזמינסקאס, שהגיע מהניו יורק ניקס לאחר ששותף רק במשחק אחד ושוחרר. מאז צירופו לארמאני הוא שותף בארבעה משחקים בהם רשם ממוצע של 11.3 נקודות.

 

גאודלוק מול דיאנדרה קיין במשחק הקודם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גאודלוק מול דיאנדרה קיין במשחק הקודם(צילום: אורן אהרוני)

 

יובל זוסמן: "אנחנו שמים הערב דגש על אגרסיביות, כולל ריבאונד התקפה, להמעיט באיבודי כדור. אלה דברים חשובים מאוד ואני מאוד מקווה שנצא מכאן עם ניצחון. נעשה את הכל בשביל זה".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלכס טיוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים