שתף קטע נבחר

ספאחיה: "אחרי ז'לגיריס התאמנו על הגנה"

מאמן מכבי תל אביב התייחס להגנה הרכה של הצהובים במשחקים האחרונים לפני המפגש מול ראשון לציון (ב', 20:20): "אנחנו יודעים מה הבעיה שלנו אבל צריכים זמן לתרגל את זה". קיין ופרחוסקי לא בסגל

ההפסד לז'לגיריס הוא כבר היסטוריה עבור מכבי תל אביב, שמסתכלת קדימה לעבר משחק היורוליג החשוב נגד ברצלונה בחמישי. עוד לפניו היא תארח מחר (ב', 20:20) את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל.

 

 

כל השחקנים לקחו חלק באימון המסכם של הקבוצה. שני הזרים שיקבלו מנוחה הפעם ולא יירשמו מחר הם דיאנדרה קיין וארטיום פרחוסקי.

 

נבן ספאחיה אמר לקראת המפגש: "השחקנים היו מאוד עייפים במשחק הליגה הקודם נגד מכבי חיפה. אין תירוצים אחרי ז'לגיריס, היו לנו יומיים להתכונן ואני חושב שעשינו עבודה טובה. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי מחר מול הקהל".

 

ההפסד לליטאים בחמישי, במהלכו חטפו הצהובים 99 נקודות, שוב הבליט את ההגנה הבעייתית שלהם בתקופה האחרונה. ספאחיה התייחס לנושא כשאמר: "אנחנו יודעים מה הבעיה שלנו בהגנה אבל צריכים זמן לתרגל את זה. אחרי ז'לגיריס היו לנו אימונים בהם התרכזנו בהגנה".

 

"יודעים מה הבעיה שלנו". ספאחיה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"יודעים מה הבעיה שלנו". ספאחיה(צילום: עוז מועלם)

 

ראשון תיאלץ להסתדר בלי ג'ייסון סיגרס החולה, שלא התאמן השבוע בצורה סדירה. אבי בן שימול: "צפוי לנו משחק מאוד מאתגר. נצטרך להיות מרוכזים ונחושים עד לדקה האחרונה. לא נוכל לתת להם להגיע ליותר מ-90 נקודות ולהיכנס לתחרות קליעות. נצטרך לעבוד נכון מבחינה הגנתית". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבן ספאחיה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים