שתף קטע נבחר

ענבר: "עולים לכל משחק בשביל לנצח"

מאמן נבחרת הנשים דרוך לקראת המפגש החשוב מול יוון החזקה (19:40, היכל קבוצת שלמה) במוקדמות היורובאסקט: "רוצים לסיים את הבית במקום הראשון"

"נבחרת ישראל עולה לכל משחק במטרה לנצח". כך אמר מאמן נבחרת הנשים, עדן ענבר, לקראת המשחק החשוב הערב (שבת, 19:40) מול יוון במוקדמות היורובאסקט.

 

הנבחרת עומדת בפני שבוע, בסיומו תוכל להתבסס במקום הראשון בבית, המבטיח כרטיס אוטומטי לאליפות אירופה ב-2019. ברביעי הבא תפגוש את בריטניה, אך עוד קודם לכן - הערב תארח, כאמור, את יוון החזקה, הרביעית באליפות אירופה האחרונה, למשחק מפתח. היווניות מוליכות את הבית עם מאזן 0:2, ישראל ובריטניה במקום השני (1:1) ופורטוגל אחרונה (2:0).

 

"רוצים לסיים במקום הראשון". ענבר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"רוצים לסיים במקום הראשון". ענבר(צילום: אורן אהרוני)

"אנחנו רוצים לסיים את הבית במקום הראשון וזה עובר דרך ניצחון על יוון. אחר כך אלוהים גדול", הוסיף ענבר. "הנבחרת מורכבת מסגל רחב שמתכנס במספר פעימות, ואנחנו מאזנים בין שתי מטרות. המטרה הראשונה, העיקרית והחשובה ביותר היא לנצח, אנחנו לא מספרים סיפורים. המטרה השנייה היא לבנות עתיד. אף שחקנית לא יכולה להגיע מאולמות של 20-30 איש ולשחק 30 דקות בדרייב-אין".

 

"בשנים האחרונות אנחנו משתדלים לוודא שבסגל שמורכב מ-14 שחקניות יהיו 5-4 שחקניות נבחרת עתודה. כמה מהן שיחקו נגד בריטניה ופורטוגל. להצעיר את הנבחרת זה לא לקחת ילדה בת 18 ולתת לה לשחק 30 דקות, אלא לתת לה לשחק 8 דקות ולתת לה לשמור את שי דורון וקטיה לויצקי באימון".

 

הכל מוכן למשחק החשוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הכל מוכן למשחק החשוב(צילום: אורן אהרוני)

 

"לבוא ולהגיד שבשביל סיסמה נגיד לשי דורון ולקטיה לויצקי ללכת הביתה -

אנחנו לא כאלה. מנסים לשלב צעירות, אבל לא מתייחסים לגיל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת הנשים
עדן ענבר
צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת הנשים
מומלצים