שתף קטע נבחר

דייסון: "המפתח - להציג הגנה אגרסיבית"

שחקנה של הפועל ירושלים נערך לקראת ההתמודדות מול הפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה: "אני נרגש, התכוננו וחיכינו למשחק הזה". בחולון זועמים אחרי שקיבלו הודעה לפיה האוהדים לא יורשו להכניס לאולם את דגלי הפריסה המיוחדים שהכינו

 

בהפועל ירושלים סיימו את ההכנות לקראת חצי הגמר שיתקיים הערב (21:15) בו תפגוש הקבוצה את הפועל חולון. במועדון שואפים לזכות בפעם הראשונה בגביע בעידן אורי אלון.

 

שחקניו של מודי מאור חוו יותר ירידות מאשר עליות בתקופה האחרונה. במשחק האחרון מול הפועל אילת נראה שיפור ביכולת ובשבוע האחרון התמקדו בקבוצה בעיקר בבעיות בהגנה ובמאמץ לעצור את גלן רייס וחבריו.

 

ג'רום דייסון נמצא בתקופה טובה מבחינה אישית. מאז שחרורו של קרטיס ג'רלס הוא לקח את המושכות וסוחב את קבוצתו בלא מעט משחקים. בירושלים מעידים על כך שדייסון לא רק מציג יכולות מקצועיות טובות, אלא גם מפגין מנהיגות ואופי נוח על הפרקט ומחוצה לו.

 

דייסון עצמו אמר לקראת המשחק: "אני נרגש מאוד. זה משהו שהתכוננו אליו וחיכינו לו, במיוחד אחרי שבעונה שעברה לא הצלחנו לקחת את התואר הזה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה ולשחק את המשחק שלנו. אם לא נציג את ההגנה שאנחנו יודעים לתת - זה יהיה משחק בקצב קליעה גבוה כמו שחולון רוצה, אז אחד המפתחות הוא להציג הגנה אגרסיבית. באופן אישי אני יכול להופיע באותה רמה כמו לאחרונה, אבל מבחינתי זה יכול להיות כל שחקן אחר. אני כמובן אעשה את הטוב ביותר".

 

הולוויי על דייסון: "קשה לעצור אותו"

למרות חסרונו של קורי וולדן הפצוע בברכו, בהפועל חולון מאמינים שהם יכולים לעבור את הפועל ירושלים ולהעפיל לגמר. הסגולים שואבים עידוד ממשחק הליגה שנערך בין הקבוצות בארנה פיס בו הקבוצה אומנם הפסידה 88:86, אבל שלטה לאורך רוב המשחק.

 

טו הולוויי, הפועל חולון (צילום: ראובן שורץ) (צילום: ראובן שורץ)
טו הולוויי, הפועל חולון(צילום: ראובן שורץ)

 

"זה לא דבר טוב להפסיד משחק. ירושלים קבוצה טובה, אבל גם אנחנו. נצטרך לשחק באותה צורה כמו ששיחקנו מולם בליגה, אבל לסיים טוב יותר", אמר טו הולוויי. דייסון שנמצא

בכושר שיא הוא ללא ספק איש המפתח אצל ירושלים בהתקפה. הולוויי חווה את דעתו על הכוכב של האלופה: "קשה לעצור מישהו אחד בכדורסל. נצטרך להוריד את המספרים שלו כמה שאפשר".

 

בפתיחת העונה הולוויי עלה בחמישייה, אבל נפצע ועם חזרתו הפך לסוג של שחקן שישי עבור דן שמיר. על כך הוא אמר: "פתחתי מהספסל בחלק מהמשחקים גם בעונה שעברה, וזה היה התפקיד שלי. גם העונה זה ככה, כל עוד אוכל לקבל את דקות המשחק שלי ולהשפיע זה לא משנה לי".

 

2,000 אוהדים חולונים צפויים להגיע הערב להיכל מנורה מבטחים. הולוויי מבין את חשיבות המשחק עבור אותם אוהדים: "אנחנו יודעים עד כמה המשחק הזה חשוב למועדון ולאוהדים שהם כמו משפחה עבורנו. נשחק גם עבורם".

 

אוהדי הפועל חולון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל חולון(צילום: אורן אהרוני)

 

בחולון זעמו אחרי שהתבשרו כי האוהדים לא יורשו להכניס לאולם את דגלי הפריסה שהכינו בהשקעה של 20 אלף שקל. לטענת הקבוצה, הדבר אושר בשיחות עם מרחב איילון, אבל לאחר מכן הם קיבלו את ההודעה. מהקבוצה נמסר בתגובה: "בכוונתנו לפנות למשרד הספורט ולשרה מירי רגב על מנת שהדברים יבואו על מקומם ותותר הכנסתו של אותו ציוד שנועד להעניק תפאורה ואווירה לאחד ממעמדי השיא של הכדורסל הישראלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים
ג'רום דייסון
צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים
מומלצים