שתף קטע נבחר

בולדן מועמד לתואר השחקן הצעיר של העונה ביורוליג

הפורוורד בן ה-22 של מכבי תל אביב מועמד לפרס "הכוכב העולה" של המפעל האירופי הבכיר, לצד לוקה דונצ'יץ' הנפלא שצפוי לזכות ומתיאס לסור מהכוכב האדום בלגרד

ג'ונה בולדן, הפורוורד האוסטרלי בן ה-22 של מכבי תל אביב, הוכרז על ידי היורוליג בין שלושת המועמדים לתואר "הכוכב העולה" של העונה, הפרס המוענק לשחקן הצעיר המצטיין (עד גיל 22).

 

המועמד הוודאי לזכייה בתואר האישי הוא כמובן לוקה דונצ'יץ', הכוכב הסלובני של ריאל מדריד שעוד לא מלאו לו 19. גם מתיאס לסור מהכוכב האדום בלגרד נכלל בין שלושת המועמדים.

 

ג'ונה בולדן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ג'ונה בולדן(צילום: אורן אהרוני)

 

בולדן, שהגיע למכבי תל אביב מקבוצת הבת של הכוכב האדום (ק.ק בלגרד), רושם העונה ביורוליג בממוצע 6.8 נקודות, 5.9 ריבאונדים 1.2 חטיפות ו-1.1 חסימות למשחק. הוא מציג יכולת טובה בהגנה ומהווה בורג חשוב במערך של נבן ספאחיה. הפורוורד, שנבחר על ידי פילדלפיה במקום ה-36 בדראפט 2017, נמצא במעקב של הסיקסרס ועשוי בסיום העונה לעבור לשחק ב-NBA.

 

קשה להאמין שיש כוח בעולם שיכול למנוע מלוקה דונצ'יץ' זכייה בתואר "הכוכב העולה" של העונה, בהתחשב בכך שהוא מסתמן כמועמד מוביל גם לתואר ה-MVP הכללי של המפעל. הכישרון הסלובני מוביל את היורוליג במדד (24.3) ומעמיד מספרים חלומיים של 17.9 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים. בשמונה משחקים הוא קלע 20 נקודות ומעלה, ורק פעמיים לא קלע בספרות כפולות.

 

יש עוד מועמדים בכלל? לוקה דונצ'יץ' (צילום: EPA) (צילום: EPA)
יש עוד מועמדים בכלל? לוקה דונצ'יץ'(צילום: EPA)

מתיאס לסור משלים כאמור את הרשימה. הסנטר הצרפתי של הכוכב האדום הוא אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה הסרבית, קולע בממוצע 9 נקודות למשחק וקולט 5.9 ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ונה בולדן
צילום: עוז מועלם
מומלצים