שתף קטע נבחר

כדורסל נשים: ראשל"צ נשארה, בני יהודה ירדה ללאומית

הקבוצה של רועי לזר ("הלחץ ירד") גברה 74:83 על הזהובות ושלחה אותן אחרי שנה אחת לליגת המשנה. המאמן המפסיד, עדני דגן: "מה היה חסר לנו העונה? אפשר לכתוב על זה ספר"

אחרי עונה אחת, בני יהודה נפרדה מליגת העל לנשים. הקבוצה של עדני דגן הפסידה הערב (שני) בחוץ 83:74 להפועל ראשל"צ. כשנותר מחזור אחד לסיום הבית התחתון, ראשל"צ פתחה פער של נקודה אחת על פני בני יהודה, אבל מוליכה על יריבתה בשובר שוויון - המפגשים העונתיים בין השתיים - שמספיק כדי להישאר בליגה.

 

אחרי שלושה רבעים צמודים (54:55 לבני יהודה), ראשל"צ פתחה מבערים. היא רצה 0:14 בפתיחת הרבע הרביעי וניצחה בו 19:29 כדי לחגוג את ההישארות. "הלחץ ירד לגמרי", סיפר המאמן המנצח, רועי לזר. "קצת כואב לי על בני יהודה, בטח על עדני דגן, אחד המאמנים שלמדתי מהם הכי הרבה".

 

"איבדנו את זה ברבע האחרון". דגן (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
"איבדנו את זה ברבע האחרון". דגן(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

 

גם דגן, אחד המאמנים הכי מעוטרים בכדורסל הנשים הישראלי, החמיא לקולגה: "אי אפשר להפסיד משחק בהשתוללות ופשוט איבדנו את זה ברבע האחרון. זה חלק מהעניין ואם כבר להפסיד זה לרועי, אחד המאמנים הכי מבטיחים שיש. מה היה חסר לנו העונה? אפשר לכתוב על זה ספר, חכו שאוציא אותו".

 

קלעו לראשל"צ: קולסון 23, ג'רוזס 19, לוקס וינגיפה 13 כ"א, קארש 8, אסף 3, רבר ופורת 2 כ"א. לבני יהודה: מנואל 27, הולמס 20, לב 15, נוקס 8, דיין ושיר לוי 2 כ"א.

 

עדי לוקס (משמאל) נגד טל לב (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
עדי לוקס (משמאל) נגד טל לב(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)

אנטוניה ינגיפה (מימין) וטל לב (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים) (צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
אנטוניה ינגיפה (מימין) וטל לב(צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים)
 

 

ראש חץ משולש בבית העליון

מכבי רמת חן נקמה באליצור חולון על ההדחה ברבע גמר הגביע עם 57:62 בחוץ בליגה. לרמת חן: מונטגומרי 18, קופי 14, בארון 12, דיאמנט 9, גרייבס 6, קדם 3. לחולון: ברדפורד 18, אדאמס 15, צ'ונג 14, שלום 6, פלג וזליבנסקי 2 כ"א.

 

לרמת חן, חולון ומכבי אשדוד יש מאזן זהה (5:15) בקרב על המקום הראשון בסיום הבית העליון ויתרון הביתיות בחצי גמר וגמר הפלייאוף, זאת לאחר שגם אשדוד ניצחה - 63:79 בחוץ את רמת השרון. לאשדוד: ג'קסון 26, דורון 16, בן נון 11, הופקינס והייז 10 כ"א, האטיס 4, לויצקי 2. לרמת השרון: קלי 21, אהרונוב 20, כץ ורוטברג 9 כ"א, הארדן 4.

 

יממה לפני שהיא מודיעה על פרישה מכדורסל, ליעד סואץ-קרני עזרה לבנות הרצליה לנצח את מכבי רעננה 68:74 במשחק לפרוטוקול בבית התחתון. להרצליה: פלג-פלץ 18, בנט 15, ריצ'רדסון 10, סואץ-קרני 9, אג'אבון 8, גרין 6, אורבך וחנון 3 כ"א, עדן כהן 2. לרעננה: גוס 23, פן 14, אדוארדס ותירוש 9 כ"א, יצחקי 7, ספיר ובן דוד 2 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים
אנטוניה ינגיפה
צילום: עודד קרני, מנהלת הנשים
מומלצים