שתף קטע נבחר

ברנר יישאר לפחות עד נהריה, פול דילייני מצטרף

מאמן מכבי ראשון לציון מקבל בינתיים גיבוי, אך הפסד לצפוניים עשוי לחרוץ את גורלו. הגארד שנמצא בהליכי קבלת אזרחות סיכם לתקופה הקרובה

 

במכבי ראשון לציון מנסים לעבור בשלום את המשבר הנוכחי. לפחות בינתיים, שמוליק ברנר מקבל גיבוי ויאמן את הקבוצה גם נגד עירוני נהריה ביום שלישי הבא (19:30), אולם במקרה שהקבוצה תפסיד, בהנהלה עשויים להחליט סופית על פיטוריו.

 

יש לציין כי מיד לאחר המשחק מול הפועל חולון, שבו הובילה ראשל"צ ב-19 הפרש (51:70) והפסידה בסופו של דבר 102:97 לאחר הארכה, חשבו במועדון לפטר את ברנר - אבל המועמדים להחליפו לא היו רלוונטיים או מקובלים על כל חברי ההנהלה. כך למשל עודד קטש, שכבר היה סגור בהפועל ירושלים, או מולי קצורין שלגביו אין תמימות דעים. 

 

שמוליק ברנר. נשאר, לפחות בינתיים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שמוליק ברנר. נשאר, לפחות בינתיים(צילום: אורן אהרוני)

 

במקביל, בראשל"צ סיכמו עם פול דילייני (31, 1.88 מ') על חוזה זמני שממנו יוכלו להשתחרר בכל רגע נתון. הגארד האמריקאי נפצע בברך בעונה הקודמת במדי חולון ומאז לא שיחק. בתקופה האחרונה הוא השתתף באימוני ראשל"צ ולנוכח פציעתו של מארק טולפסן הוא יתפוס את מקומו, לפחות עד לחזרתו בעוד כחודש.

 

דילייני נמצא בהליך של קבלת אזרחות מאחר שהוא נשוי לישראלית. ההליך עדיין לא הושלם והוא ישחק בראשון לציון כזר. בשל החוקים החדשים בליגת העל, גם אם דילייני יקבל אזרחות הוא עדיין ייחשב העונה לזר, מכיוון שעל פי התקנון אסור לבצע שינוי בסטטוס של שחקן תוך כדי העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שמוליק ברנר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים