שתף קטע נבחר

אלכס טיוס: "האירועים בחולון לא ישפיעו"

מכבי ת"א תעלה הערב (ג', 19:30) למשחק חוץ קשה ביורוליג מול פנרבחצ'ה ותנסה להפתיע את אלופת אירופה. טיוס: "מאמינים בסיכויים שלנו". דיברתולומאו: "מה שקרה בחולון לא מתקבל. לא האמנתי שאשחק נגד אוברדוביץ'"

מכבי תל אביב נחתה אתמול (שני) בטורקיה לקראת המשחק הערב (19:30) מול פנרבחצ'ה במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. הצהובים, שירדו למאזן 13:13 אחרי ההפסד הכואב לחימקי והמותחן בחולון, חייבים לשפר עמדות לקראת סיום העונה הסדירה ביורוליג ושלושת המשחקים הבאים נגד פנאתינייקוס בבית בחמישי, באסקוניה בשבוע הבא בחוץ ו-ולנסיה בחוץ במחזור הסיום.  

 


לטבלת היורוליג

 

במשחק הקודם בין הקבוצות פייר ג'קסון ונוריס קול הצליחו להפתיע את פנר, ובמכבי ישמחו לקבל מהם הערב יכולת דומה לזו שהציגו אז. אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "נהיה חייבים להבין מה לעשות מבחינה התקפית והגנתית כדי להתמודד עם פנר. צריך לשחק בצורה מסוימת עם קשיחות ועם המון אנרגיה. יש להם קהל טוב, אז צריכים להיות מוכנים למשחק כזה". על האירועים בחולון הוא אמר: "אני לא חושב שזה ישפיע עלינו, זה היה כבר לפני שלושה ימים. כולם שמים את זה מאחוריהם, אנחנו מגיעים עם אנרגיה חיובית".

 

"מגיעים עם אנרגיה חיובית". טיוס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"מגיעים עם אנרגיה חיובית". טיוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפורוורד הוסיף: "כולנו מאמינים בסיכויים שלנו. יש לנו עוד ארבעה משחקים ביורוליג, כל משחק הוא חשוב. בכל שבוע משהו שונה קורה בליגה, נקווה שנשיג את הניצחון ואז נראה מה אנחנו צריכים לעשות".

 

גם ג'ון דיברתולומאו התייחס למשוכה הגבוהה הערב באיסטנבול: "זה יהיה משחק מאתגר וגדול. אנחנו צריכים לבוא מפוקסים ועם הרבה אנרגיה, אבל הוכחנו במהלך העונה שכשאנחנו במיטבנו אנחנו יכולים לעמוד מול כל קבוצה. העונה ארוכה, יש עליות וירידות, ניקח מה שאנחנו יכולים מהמשחקים האחרונים, נלמד מהם ונמשיך הלאה".

 

מפגש הקודם. יצליחו לנצח פעם נוספת?  (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מפגש הקודם. יצליחו לנצח פעם נוספת? (צילום: ראובן שוורץ)

 

הגארד אמר עוד: "דיברנו בינינו בחדר ההלבשה, המטרה היא להישאר ביחד. מה שקרה בחולון זה לא דבר טוב ולא מתקבל, אבל בסופו של יום אנחנו מנסים להתעלם ממה שאנחנו יכולים, להישאר חיוביים ולהסתכל קדימה. לא האמנתי שאשחק מול קבוצה של אוברדוביץ', כל העונה ביורוליג אתה נחשף למאמנים ושחקנים ברמה כזאת וזה תמיד כיף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלכס טיוס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים