שתף קטע נבחר

ספאחיה: "אני וההנהלה באותו ראש, נמשיך להילחם"

מאמן מכבי ת"א מתכונן לקראת משחק הבית האחרון של הצהובים ביורוליג מול פנאתינייקוס (חמישי, 21:05): "עצוב שאנחנו במקום התשיעי". על הסגל: "לא ביקשתי חיזוק"

 

"אחרי עוד לילה קשה ביורוליג, חזרנו הביתה ואנחנו מחכים לפנאתינייקוס. זה המשחק האחרון שלנו העונה בבית. לא משנה מה קרה אתמול, אנחנו ננסה למצוא את האנרגיות הנכונות ולהתכונן בצורה הכי טובה כדי לנצח מחר", כך פתח מאמן מכבי תל אביב, נבן ספחאיה את מסיבת העיתונאים היום (רביעי) לקראת משחק הבית האחרון של הצהובים מול פנאתינייקוס (חמישי, 21:05).

 


 לטבלת היורוליג

 

הקרואטי המשיך: "המשחק מול חימקי היה על כדור אחד, על שריקה אחת, אי אפשר לומר שלא היינו בעניינים. כדי לשחק כל כך הרבה משחקים צריך לעשות רוטציה. כולם מבינים את המצב, מנסים לעשות את המקסימום ולנצח. אני לא רואה קשר בין המשחקים מול חולון ונס ציונה לעומת המשחקים ביורוליג, יש סגל אחר ביורליג לעומת הליגה, אנחנו הקבוצה היחידה ביורוליג שנמצאת במצב הזה".

 

נבן ספאחיה במסיבת העיתונאים (צילום: עוז מועלם)
"ננסה למצוא את האנרגיות". ספאחיה(צילום: עוז מועלם)

 

"בליגה הישראלית אני חייב לשחק עם שני ישראלים, לא משנה מי טוב ומי לא. אני לא חושב שלסגל שלי יש את אותה איכות כמו פנרבחצ'ה למשל". טען המאמן הצהוב והבהיר כי הסגל נוכחי ימשיך כרגיל: "אני וההנהלה באותו ראש, לא ביקשתי חיזוק. ברור שאני מאמין שאפשר לעלות. עצוב שאנחנו במקום התשיעי, אבל כל עוד יש סיכוי, נמשיך להילחם".

 

ספאחיה נשאל גם כיצד מתכוונת מכבי לעצור את כוכבה של פאו, ניק קלאת'ס: "ננסה לעשות את המקסימום כדי לעצור אותו. בקבוצות גדולות יש יותר מכוכב אחד ולא מספיק לעצור רק שחקן אחד כדי לנצח".

 

 

נבן ספאחיה במסיבת העיתונאים (צילום: עוז מועלם)
"מאמין שאפשר לעלות"(צילום: עוז מועלם)

 

על המפתחות לניצחון: "חייבים לשחק הגנה טובה. לאחרונה אחנו מחמיצים יותר מדי זריקות לשתי נקודות, זה גם בגלל שיש פחות אימונים בגלל הלו"ז הצפוף, אבל אין סיבה לתרץ תירוצים, אנחנו צריכים להשתפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נבן ספאחיה
צילום: עוז מועלם
מומלצים