שתף קטע נבחר

פייר ג'קסון: "העלייה כבר לא בשליטתנו"

פסימיות במכבי ת"א אחרי ההפסד לפנאתינייקוס. הגארד שסופסל: "זאת החלטה של המאמן". קיין: "הפסד מתסכל, חוסר מזל שלא ניצחנו"

במכבי תל אביב התחילו להשלים עם ההדחה המתקרבת מהיורוליג אחרי ההפסד אתמול (חמישי) 76:75 בהיכל מנורה מבטחים לפנאתינייקוס שהוריד אותה למאזן שלילי של 15:13. "זה הפסד מרגיז, היינו במשחק, השחקנים נתנו את כל מה שהם יכולים" אמרו בקבוצה "ידענו שאנחנו חייבים את הניצחון"

 

לטבלת היורוליג 

 

פייר ג'קסון היה מחוץ לעניינים אתמול. הגארד קיבל רק 11 דקות בהן קלע 2 נקודות. נבן ספאחיה התייחס לכך במסיבת העיתונאים ואמר: "פייר לא היה במיטבו היום".

 

פייר ג'קסון מול מייק ג'יימס (צילום: עוז מועלם)
פייר ג'קסון לפני שסופסל אמש(צילום: עוז מועלם)

 

השחקן עצמו אמר: "זו החלטה של המאמן, זה מה שיש. לא הייתי בטוח אם אחזור לשחק, לא חשבתי להגיד לצוות המקצועי להכניס אותי כי אם הם היו רוצים להכניס אותי הם היו עושים את זה. כולם מאוד מאוכזבים מההפסד, השחקנים נלחמו, זה קשה, עכשיו העלייה שלנו כבר לא בשליטה שלנו, נחכה ונראה מה קורה".

 

אם עד אתמול הצהובים היו תלויים בעצמם, עכשיו הם תלויים גם בבאסקוניה שנמצאת במקום השמיני עם מאזן 13:14. מכבי ת"א תצטרך לנצח את שני המשחקים האחרונים שלה מול באסקוניה ו-ולנסיה, ויחד עם זאת חייבת לקוות שבאסקוניה תפסיד לברצלונה הערב או במחזור האחרון לאנאדולו אפס (האחרונה בטבלה) בבית.

 

דיאנדרה קיין אמר בסיום: "זה הפסד מתסכל, רצינו לנצח, פשוט חוסר מזל שלא ניצחנו. אנחנו לא יכולים לשלוט במשחק בין ברצלונה לבאסקוניה אבל נקווה שברצלונה תנצח ואם כן נקווה לנצח את שני המשחקים שנותר לנו. הקהל היה מדהים, נלחמנו ונתנו 100 אחוז, צריך לתת קרדיט לפאו שחזרה מפיגור באווירה קשה. אני גאה בקבוצה שלנו".

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פייר ג'קסון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים