שתף קטע נבחר

לנגפורד: "גלן רייס? נראה בהמשך מי טוב יותר"

הרכש החדש של ראשל"צ, שהוביל אותה ל-91:97 על הרצליה עם 20 נקודות, מוכן לקרב מול השחקן הטוב בליגה: "מוכשר, אבל אל תשכחו שצעיר ממני ב-10 שנים"

 

החגיגות שהיו אמש (שני) בבית מכבי אחרי הניצחון של מכבי ראשון לציון על בני הרצליה 91:97, לא נפלו מאלה שהיו אחרי הזכייה באליפות לפני שנתיים. במשך דקות ארוכות הקהל הכתום הודה לשחקני הקבוצה ובראשם כמובן לרכש החדש – קית' לנגפורד, שעבר אוהד אוהד, התחבק והצטלם עם כל מי שביקש. ההגעה המפתיעה שלו גרמה לאנשי הקבוצה והאוהדים להרגיש שהעונה שנראתה גמורה - נפתחה מחדש.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

לנגפורד עלה לשחק אתמול חמש דקות בתוך הרבע הראשון כשמשחקה של ראשל"צ מבחינה התקפית היה תקוע. הוא לא איים על הסל בהתחלה, אלא מסר שני אסיסטים שהכניסו אותו לעניינים.

 

קית' לנגפורד בפעולה (צילום: ראובן שוורץ)
לנגפורד. החתיכה שהייתה חסרה לראשל"צ(צילום: ראובן שוורץ)

מאותו הרגע לנגפורד היה בלתי ניתן לעצירה וסיים את הערב עם 20 נקודות (6 מ-11 מהשדה), 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים, סחיטת 7 עבירות ומדד 28. כמו כן, הוא היה השחקן עם מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר על הפרקט (12+).

 

זו ממש לא הייתה תוכנית המשחק של שמוליק ברנר. אחרי שלנגפורד כמעט התעלף באימון הבכורה שלו, המאמן רצה להגביל את מספר הדקות שלו, אבל בפועל זה לא קרה. קשה להגיד שברנר שמעמדו היה מעורער מאוד, מצטער על המהלך.

 

ברנר. לנגפורד הציל לו את הג'וב? (צילום:ראובן שוורץ) (צילום:ראובן שוורץ)
ברנר. לנגפורד הציל לו את הג'וב?(צילום:ראובן שוורץ)

 

לנגפורד הבין שיהיה כוכב גדול בראשל"צ עוד במהלך המשא ומתן בין הצדדים. המנכ"ל גלעד זיו דאג להסביר לו זאת יחד עם מספר גורמים מסביב שפמפמו לו את הדברים. ההגעה של התקשורת לנחיתה שלו ביום חמישי אחרי חצות עזרה גם היא להרים לו את הביטחון, וגם העובדה שמצלמה של הערוץ המשדר הייתה תקועה לו בפנים מהרגע בו הגיע אתמול לבית מכבי ועד שעזב את המקום.

 

רגע לפני שנכנס למסיבת העיתונאים הספיק לנגפורד לתפוס את גלן רייס ג'וניור לשיחה במסדרונות. הפורוורד של חולון, חברו הטוב של מרפי הולוויי, הגיע לצפות ברכש החדש של ראשל"צ והתרשם.

 

רייס ג'וניור. מי טוב יותר? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רייס ג'וניור. מי טוב יותר?(צילום: ראובן שוורץ)

 

"שמעתי עוד לפני שהגעתי על מה שגלן רייס עושה בליגה כאן. אם אתה עוקב אחרי הכדורסל אתה יודע מי הוא", אמר לנגפורד במסיבת העיתונאים. על השאלה מי שחקן טוב יותר, ניסה הגארד לענות בצורה דיפלומטית: "כשנשחק בהמשך אחד נגד השני נראה מי טוב יותר. המטרה שלי היא לא להיות יותר טוב ממנו. הוא שחקן מוכשר, ואל תשכחו שהוא צעיר ממני בעשר שנים".

 

על ההתאקלמות שלו בבית מכבי אמר: "אני עייף, לא הייתי יותר מדי טוב באימונים, במיוחד באימון הראשון. לשמחתי האדרנלין עשה את שלו במשחק". האמריקני בן ה-34 הוסיף לגבי ההתרשמות שלו מהקבוצה: "הרגשתי שחסרים לה חלק או שניים, מילות עידוד, קצת עזרה בהגנה. באתי ועשיתי את מה שאני יכול. הסיטואציה שלי כאן מזכירה לי את מה שהיה לנו במילאנו. די קרטענו עד שדניאל האקט חתם והריץ אותנו להצלבה ביורוליג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קית' לנגפורד וגלן רייס ג'וניור
מומלצים