שתף קטע נבחר

ברנדוויין חתם במכבי חיפה, גוני יזרעאלי שוחרר

הרכז בן ה-30 שוחרר מראשון לציון ויחזק את הירוקים במאבקי ההישרדות. חתם עד לסיום העונה עם אפשרות להארכת החוזה בעונה נוספת

עודד ברנדוויין שוחרר ממכבי ראשון לציון וחתם היום (רביעי) במכבי חיפה עד לסיום העונה, עם אופציה להארכה בעונה נוספת. סגנית אלופת ליגת העל, שנמצאת בסכנת ירידה ממשית ומדורגת במקום האחרון, שחררה מהסגל את גוני יזרעאלי כדי לפנות מקום לרכז החדש.

 

ברנדווין בן ה-30 רשם 12 הופעות במדי ראשון לציון העונה, והעמיד בממוצע 4.6 נקודות ו-1.8 אסיסטים ב- 11.8 דקות למשחק. הגארד (1.79 מ') שיחק בשש קבוצות שונות בשש עונות בליגת העל. בין השנים 2014-2011 הוא שיחק בליגה הפולנית הבכירה.

 

יזרעאלי (33) הגיע לחיפה בנובמבר אחרי שעזב את מכבי אשדוד/באר טוביה, אבל לא הצליח להשתלב בקבוצה. הוא רשם 14 הופעות במדי הקבוצה של עופר רחימי העונה והעמיד ממוצעים של 3.7 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב- 16.4 דקות למשחק. בניצחון השבוע על גלבוע/גליל הוא כלל לא שותף.

 

יממה אחרי שפול דילייני עזב את מכבי ראשון לציון, גם ברנדוויין שוחרר כאמור מהכתומים. הגעתו של קית' לנגפורד גרמה לשינויים משמעותיים בקבוצה של שמוליק ברנר, שביצעה שינויים והתאמות בהתאם. מעמדו של ברנדוויין הידרדר עוד מאז שאייל שולמן חתם בקבוצה, ובעקבות החתימה של לנגפורד הבינו הצדדים כי לרכז הישראלי אין מקום בסגל.

 

ההודעה על חתימת עודד ברנדוויין במכבי חיפה (צילום: מכבי חיפה)
ההודעה על חתימת ברנדוויין(צילום: מכבי חיפה)

 

החזרה הצפויה של מארק טולפסן זירזה גם היא את השחרור של דילייני וברנדוויין. יש לציין שעד לפני שבועיים בראשל"צ התלוננו שאין להם עשרה שחקנים לאימון, ופתאום הגיעו שני השחרורים האלה תוך 24 שעות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עודד ברנדויין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים