שתף קטע נבחר

גמר הפלייאוף לנשים יוצא לדרך: רמלה תדהים גם את אשדוד?

עם שתי זרות בלבד, ואחרי שהדהימה את רמת חן, הקבוצה של אלי רבי תתארח (א', 17:30) אצל האלופה בארבע השנים האחרונות. אשדוד תשמור על הבית או מסע הקסם של רמלה יימשך?

חמש שנים ברציפות, בין 2010 ל-2015, נפגשו מכבי אשדוד ואליצור רמלה בגמר הפלייאוף לנשים. ועדיין, סדרת הגמר בין השתיים (בשיטת הטוב מ-5), שתיפתח מחר (ראשון, 18:00) מפתיעה למדי.

 

בעוד אשדוד היא האלופה המכהנת ומחזיקת הגביע הטרייה, זו שזכתה בצלחת בארבע השנים האחרונות, ההגעה של יריבתה עד לגמר הפלייאוף די מדהימה. רמלה פורקה לפני שלוש שנים בשל חובות לפיב"א ובשנתיים האחרונות בכלל שיחקה בלאומית.

 

שי דורון מול נופר שלום  (צילום: לירון מולדובן)
שי דורון בפעולה (משמאל). 0:3 חלק בחצי הגמר(צילום: לירון מולדובן)

 

הקיץ חזרה לליגת העל, העפילה לבית העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה, סיימה אותו במקום הרביעי, אבל הצליחה לעשות את הבלתי צפוי עם 1:3 בחצי הגמר על מכבי רמת חן. בכך הפכה לקבוצה הראשונה מאז הפועל ת"א ב-2006 שרושמת הישג שכזה. הפועל, אגב, השלימה לפני 12 שנים זכייה באליפות. האם רמלה תשחזר את ההיסטוריה? יהיה מעניין לראות.

 

אשדוד, שהדיחה בחצי הגמר את אליצור חולון עם 0:3 חלק, מגיעה בסגל מלא למשחק שכולל עם שלוש זכות איכותיות (טיפאני ג'קסון, טיפאני הייז וצ'לסי הופקינס) ושלוש שחקניות נבחרת (שי דורון, קטיה לויצקי ורוני בן נון). גם על הספסל יש לה מה להציע.

 

אלי רבי במשחק (צילום: עודד קרני)
אלי רבי. גם לו יש כלים בארסנל(צילום: עודד קרני)

 

מנגד, הסיפור הפוך לחלוטין. רמלה תופיע ללא אייפי איבקווה הפצועה ועם שתי זרות בלבד, אדוט בולגאק ואלכסיס ג'ונס, אבל כאלה שהציגו יכולת מצוינת בארבעה משחקים מול רמת חן. לאלי רבי יש בארסנל גם את נעמה שפיר הנהדרת, נועה גנור, דייזי פדר ואלכס כהן. כל הארבע הצטיינו ב-89:101 לפני יומיים שהדיח את מי שסיימה את הבית העליון במקום הראשון.

 

המפגש האחרון בגמר הפלייאוף בין מכבי אשדוד לאליצור רמלה, כאמור, נערך לפני שלוש שנים, וטומן בחובו פרט פיקנטי: אז אלי רבי היה מאמן אשדוד ועדן ענבר הדריך את רמלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת הנשים
טיפאני הייז
צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת הנשים
מומלצים