שתף קטע נבחר

שרצקי מאוכזב: "הכול הולך לנו הפוך העונה"

הבעלים של עירוני ק"ש ליקק את הפצעים אחרי ההדחה מחצי גמר הגביע נגד בית"ר ירושלים (3:2) שסיימה למעשה את העונה עבור הצפוניים. סילבס, שמתנדנד, היה שבור: "עונה מהקשות והמאכזבות שלי כמאמן"

אכזבה עצומה בעירוני קריית שמונה לאחר ההדחה אתמול (ראשון) בחצי גמר גביע המדינה על ידי בית"ר ירושלים 3:2. ההפסד למעשה גמר לק"ש את העונה, והבעלים איזי שרצקי אמר: "הכול הולך לנו הפוך השנה".

 

לטבלת ליגת העל

 

אם יש נקודת אור מהעונה הנוכחית בק"ש זה נייג'ל האסלביינק - הבינגו של הקבוצה שהיה מספר אחת על המגרש. שרצקי מודע לעניין הרב שהחלוץ ההולנדי מושך ולא מתכוון להתגמש בדרישות לגביו. הוא ידרוש 3 מיליון אירו כאשר הפועל ב"ש, שכבר התעניינה בשירותיו בינואר כפי שפורסם ב-ynet ספורט, ומכבי חיפה צפויות להגיש הצעה רשמית לגביו.

 

לא יתגמש על מחיר האסלביינק. שרצקי (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
לא יתגמש על מחיר האסלביינק. שרצקי(צילום: אביהו שפירא)

 

שרצקי התייחס לחלוץ: "הלוואי שנייג'ל יסכים להמשיך אצלנו". מהדי זועבי, שאיבד את הראש וגרם לפנדל בדקות הסיום, ספג אש אך שרצקי מיהר להגן על השוער שצפוי להמשיך כשוער ראשון בעונה הבאה: "מהדי היה בסדר, הוא טעה בפנדל וזה קורה".

 

שרצקי מתלבט האם להמשיך עם סילבס: "נחשוב ונראה, עדיין לא החלטתי לגביו. תוך חודש אקבל החלטה". סילבס עצמו היה שבור בסיום: "זו שנה מהקשות והמאכזבות שלי כמאמן, בחיים לא הרגשתי ככה, העונה הזו גמרה אותי, היה חסר לנו גרוש ללירה".

 

חיים סילבס במשחק (צילום: אורן אהרוני)
לא בטוח שימשיך. חיים סילבס (צילום: אורן אהרוני)

 

תקציב הקבוצה בעונה הבאה צפוי לרדת בצורה משמעותית כאשר העונה

שרצקי העמיד תקציב של 30 מיליון שקל. התקציב עשוי לרדת לפחות בשליש.

 

בחדר ההלבשה של ק"ש שרר שקט מוחלט, השחקנים התכנסו בתוך עצמם ואחד השחקנים סיפר: "אנחנו הפסדנו את המשחק, לא בית"ר ניצחו. אם היינו יודעים לנצל 50 אחוזים מהמצבים, הכל היה שונה אבל כלום לא הלך לנו השנה והיינו חסרי מזל, התחושות קשות".

 

במחזורי הסיום של הפלייאוף התחתון סילבס צפוי לתת צ'אנס לשחקנים צעירים שעלו מהנוער על מנת שיצברו דקות עד לסיום העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
איזי שרצקי
צילום: אביהו שפירא
מומלצים