שתף קטע נבחר

במגמת שיפור: 82:94 להפועל ירושלים בחיפה

הקבוצה של עודד קטש השיגה ניצחון שלישי ברציפות, פרפרוגלו (20 נקודות) הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות. בכורה לעודד ברנדוויין אצל המארחת, שקרסה ברבע השלישי וממשיכה להיות במצב חמור בתחתית

 

הפועל ירושלים השיגה הערב (שני) ניצחון שלישי ברציפות - 82:94 על מכבי חיפה ברוממה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל, בשחזור גמר הפיינל-פור מהעונה שעברה

 

לטבלת ליגת העל

 

אחרי ניצחון יוקרתי על המוליכה הפועל חולון במחזור שעבר, הקבוצה של עודד קטש הצליחה להמשיך במומנטום החיובי. אצל חיפה מהתחתית, עודד ברנדוויין עלה להופעת בכורה בקבוצה לאחר שהוחתם במקומו של גוני יזרעאלי.

 

טרנס קינזי מול זאק גרהאם (צילום: גיל נחושתן)
טרנס קינזי מול זאק גרהאם(צילום: גיל נחושתן)

סטראטוס פרפרוגלו הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות אצל המנצחת עם 20 נקודות, בר טימור בלט גם הוא עם 18 וג'רום דייסון קלע מספר נקודות זהה. קיילין לוקאס שנפגע בגבו לא עבר מבחן כשירות לפני המשחק ולא נכלל בסגל של קטש. הוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא.

 

קלעים

להפועל ירושלים: סטראטוס פרפרוגלו 20 נקודות (6 ריבאונדים), בר טימור וג'רום דייסון 18 כל אחד, רונלד רוברטס 14 (7 ריב'), טרנס קינזי 12, ריצ'רד האוול (7 ריב') וליאור אליהו 4 כ"א, יותם הלפרין ורם אליאספור 2 כ"א.

 

למכבי חיפה: טרבור גסקינס 22 נקודות, ברנדון באומן 19 (9 ריבאונדים), זאק גרהאם 17, דגן יבזורי 9, ווילי וורקמן 6, דניאל קופרברג 4, עוז בלייזר (6 ריב') ואנחל רודריגס 2 כל אחד, עודד ברנדוויין 1. רועי הובר (22 דקות) שותף ולא קלע.

 

לסטטיסטיקה המלאה

 

קטש: "אנחנו צריכים להיות עקביים"

עודד קטש אמר בסיום המשחק: "אנחנו צריכים להיות עקביים באינטנסיביות שלנו. חיברנו כמה דקות טובות, אבל זו לחלוטין לא רמת הריכוז שאני מצפה לה. היה רבע ראשון שערורייתי שעוד נדבר עליו. יש לקבוצה יכולות התקפיות, אנחנו מקבלים יותר משחקנים כמו קינזי, פרפרוגלו וליאור, בדקות שבהן הוא היה על המגרש. סטראטוס נמצא שם, הוא צריך לקבל יותר נגיעות בכדור במקומות שנוחים לו. הוא משחק בחוכמה, שחקן מנוסה מאוד וחכם".

 

עודד קטש (צילום: גיל נחושתן)
עודד קטש ברוממה(צילום: גיל נחושתן)

 

"יש עוד סיבוב שלם לשחק, לעבוד על הדברים ולהיות עקביים. להיות בריאים ולהמשיך לשחק כדורסל טוב", הוסיף המאמן. "זה לא היה משחק פשוט וחיפה חזרו. ברבע השני שמרנו מצוין, אנחנו צריכים לשמור על רמת אנרגיות מתאימה ונכונה. אני יודע שרג'י באקנר היה חסר להם. אימנתי אותו באילת. עשינו התאמות והשגנו ניצחון חשוב".

 

פרפרוגלו אמר: "מאז שעודד הגיע הוא שינה כמה דברים במערכת, יש יותר שטחים פתוחים, יש לקבוצה יותר הזדמנויות בהתקפה והקבוצה משחקת טוב יותר. נצמדנו לתוכנית המשחק גם כשלא הלך לנו. כמובן שאני מרגיש את ההשפעה של קטש, הוא לא קוסם אבל אנחנו עובדים טוב כקבוצה". בר טימור הוסיף: "חטפנו ברבע הראשון 30 נקודות, ואז הרמנו את ההגנה שלנו וניצחנו".

 

קפטן מכבי חיפה, עוז בלייזר, נתקע על שתי נקודות בלבד. "קלענו באחוזים טובים, אבל לא היינו מספיק טובים ואגרסיביים בהגנה. גם אני לא מרוצה ממה שהצגתי, צריך לעבוד חזק. האחריות היא עליי. נעבוד חזק לסיבוב השלישי וננסה לאסוף ניצחונות. חייבים להתחיל לנצח", אמר בלייזר. מאמן מכבי חיפה, עופר רחימי, אמר בסיום: "היה קשה מאוד לשחק בלי רג'י הפצוע. אולי טעיתי והייתי צריך לתת לדניאל קופרברג יותר דקות. לא שמרנו טוב וספגנו נקודות קלות מדי".

 

בר טימור מול רועי הובר (צילום: גיל נחושתן)
הצטיין הערב בעיר שבה גדל. בר טימור מול רועי הובר(צילום: גיל נחושתן)

 

מהלך המשחק

חיפה פתחה ללא רג'ינלד באקנר הפצוע, אבל עם התלהבות ושלשות של טרבור גסקינס וברנדון באומן היא שלטה בקצב המשחק והובילה 20:28. ירושלים התקשתה בהגנה, אבל טימור פתח היטב יחד עם רונלד רוברטס ושניהם הובילו את האורחים בהתקפה. 25:30 לחיפה בסיום הרבע הראשון.

 

במצב של 32:34 לחיפה בתחילת הרבע השני נכנס עודד ברנדויין לבכורה בחיפה. ירושלים בסיוע אליהו והלפרין חזרה למשחק והשוותה ל-36:36. האורחים עלו ל-37:41 בזכות יכולת מצוינת של פרפרוגלו. דייסון נכנס לעניינים וחיפה נתקעה התקפית אחרי 30 הנקודות שקלעה ברבע הראשון. עוז בלייזר סיים את המחצית הראשונה ללא נקודות. דגן יבזורי צמצם בשלשה, אבל קינזי החזיר בקליעה משלו - 44:50 בהפסקה לירושלים.

 

עופר רחימי (צילום: גיל נחושתן)
עופר רחימי והספסל של חיפה(צילום: גיל נחושתן)

 

בר טימור הריץ את ירושלים בפתיחתה של המחצית השנייה - 48:59. חיפה לא הופיעה לרבע השלישי, לא בהגנה לא בהתקפה. טימור קבר שלשה כדי לקבוע 52:67 מול חיפה המתמוטטת. הלפרין סחט עבירה במתכוון והאורחת הצליחה לסגור את חיפה בהגנה - 61:75 לירושלים.

 

גסקינס ובאומן החזירו את חיפה למשחק וצמצמו ל-75:67 בפתיחת הרבע האחרון. המארחת שיפרה את ההגנה ושלשה של באומן צמצמה ל-78:72 בלבד - רק שש הפרש. 6:50 דקות לסיום קטש לקח פסק זמן לעורר את שחקניו. באומן קבר עוד שלשה - 80:75. נקודות של דייסון הגדילו את ההפרש, ירושלים ניצלה חוסר ריכוז של חיפה בהגנה וטימור העלה ל-80:91. בסיום השחקנים של קטש השיגו ניצחון ליגה נוסף מול חיפה, שתמשיך להיאבק על חייה בליגה - 82:94 לירושלים.


פורסם לראשונה 02/04/2018 19:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
בר טימור מול רועי הובר
צילום: גיל נחושתן
מומלצים