שתף קטע נבחר

שולדבראנד אחרי סל הניצחון: "הסיפור עדיין לא נגמר"

קפטן עירוני נהריה לא מתרגש מסל הניצחון שקלע עם הבאזר ב-82:83 על בני הרצליה: "היו לי סלי ניצחון כאלה בעבר, אבל זה לא חשוב והעיקר שניצחנו". ניצחון על מכבי חיפה במחזור הבא יבטיח לסגולים עונה נוספת בליגת העל

עירוני נהריה רשמה אמש את אחד הניצחונות הדרמטיים שלה העונה, 82:83 על בני הרצליה, בזכות סל ניצחון ענק של יונתן שולדבראנד שבמצב של 1.6 שניות לסיום קבר שלשה מדהימה.

 

לטבלת ליגת העל

 

בסיום, חגגו שחקני נהריה במשך דקות ארוכות עם הקהל ובשיחות בחדר ההלבשה דיברו כולם על כך שאם הסגולים ינצחו ביום שישי את מכבי חיפה הם יבטיחו באופן רשמי עונה נוספת בליגת העל.

 

הקפטן, והאחראי על הניצחון, אמר: "מישהו היה צריך לקחת את הזריקה, ראיתי הזדמנות ולקחתי אותה. היו לי כבר סלי ניצחון כאלה בעבר, אבל זה לא חשוב כי העיקר הוא שניצחנו. יש לנו עונה מאוד קשה ומשחקים לא פשוטים שעוד מחכים לנו ואנחנו צריכים להתרכז בזה עכשיו".

 

הקפטן המשיך: "אני חושב שזה מוקדם מדי להרגיש משוחררים, הסיפור עדיין לא נגמר. גם את השמחה אחרי הסל לא אהבתי. חוגגים אחרי הבאזר ולא כשנשארו כמעט שתי שניות על השעון, אבל אני שמח שזה נגמר טוב, בטח אחרי משחק לא פשוט".

 

אלכס יאנג מטביע (צילום: עוז מועלם)
אלכס יאנג מטביע(צילום: עוז מועלם)

 

אגב, בחודש האחרון צורפו לצוות המקצועי שני יועצים מנטליים, מארק זרוק ורועי שילינג, שעובדים עם השחקנים. בקבוצה מסמנים את הגעתם של השניים כנקודת המפנה שעזרה לנהריה להשיג שלושה ניצחונות מארבעת המחזורים האחרונים. הקפטן התייחס לעבודה שעושים השניים: "יש הרבה שיחות בינינו לבין היועצים וזה עוזר לנו מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יונתן שולדבראנד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים