שתף קטע נבחר

אכזבה בראשל"צ: רוב השחקנים לא ימשיכו, ביקורת על לנגפורד

אחרי ה-92:79 בבית למכבי חיפה, הכתומים נכנסו שוב למאבקי ההישרדות והתרחקו מהפלייאוף. חנוכי ובן שימול, שמסיים חוזים, עשויים לעזוב. שחקן בקבוצה: "לנגפורד חושב רק על המספרים של עצמו"

"רק שהעונה הזו תיגמר". המשפט הזה נאמר לא מעט פעמים בשבועות האחרונים במסדרונות בית מכבי על ידי שחקנים וחלק מהנהלת מכבי ראשון לציון. אתמול (שני) ספגו הכתומים את הפסדם ה-18 העונה בליגה אחרי 92:79 למכבי חיפה בבית.

 

ראשל"צ עוד הוליכה 69:73 ברבע האחרון, אבל אז, בדיוק כמו שקרה לה לא מעט פעמים העונה, היא פשוט נרדמה, חיפה רצה 4:20 ורשמה ניצחון קריטי במאבק שלה נגד הירידה.

 

צביקה שרף במשחק (צילום: אודי ציטיאט)
עונת סיוט. צביקה שרף (צילום: אודי ציטיאט)

 

שחקנים בקבוצה לא מרוצים מסגנון המשחק שהתפתח מאז הגעתו של קית' לנגפורד. אם במשחק הראשון שלו מול אילת אותו ניצחה ראשל"צ הוא עוד חילק לא מעט אסיסטים (5), מאז הוא מוסר פחות או יותר לפי המצב רוח שלו באותו הערב.

 

אתמול למשל לנגפורד היה מצוין עם 23 נקודות באחוזים נהדרים (7 מ-12 מהשדה, 4 מ-8 לשלוש ו-5 מ-6 מהקו), אבל מצד שני מסר אסיסט בודד ב-36 דקות משחק. "לנגפורד חושב בעיקר על המספרים שלו, בדגש על הנקודות", אומר שחקן בקבוצה.

 

קית' לנגפורד עולה לסל (צילום: אודי ציטיאט)
"חושב בעיקר על המספרים שלו". לנגפורד (צילום: אודי ציטיאט)

 

"הוא וכולנו יודעים שבעונה הבאה הוא לא יהיה פה, וזו רק תחנה בשבילו להראות לקבוצות באירופה שהוא עדיין יכול לשחק ברמות הגבוהות. אין ספק שהוא שחקן גדול, אבל פחות אכפת לו אם שאר השחקנים קולעים או משתתפים במשחק הקבוצתי".

 

בלי קשר ללנגפורד, הרבה שחקנים לא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. אבי בן שימול וניצן חנוכי, שני העוגנים של הכתומים בשנים האחרונות, מסיימים חוזה ועתידם אינו ברור. השניים כבר חצו את גיל 30 מזמן, וירצו לשמר את החוזים היחסית גבוהים שלהם. לא בטוח שהנהלת הקבוצה תסכים לכך. גם עידן זלמנסון יעזוב אחרי שסיים את השאלתו ממכבי ת"א.

 

אינפו כדורסל ()

רוב הסיכויים שראשל"צ לא תרד ליגה, למרות שהיא רחוקה רק שני משחקים מחיפה המדורגת במקום האחרון (לכתומים שני ניצחונות על הירוקים במפגשים הפנימיים), אבל אין ספק שהיא סיבכה את עצמה ואת האפשרות שלה להשיג את המקום השמיני והאחרון לפלייאוף.

 

שימו לב ללוח המשחקים הקשה (ראו טבלה) שצפוי לכתומים עד סיום הליגה הסדירה. הם למעשה פוגשים את ארבע הקבוצות שמדורגות במקומות 4-1. זה יתחיל עם משחק חוץ בחולון, לאחר מכן בבית נגד מכבי ת"א, ירושלים בחוץ ובמחזור האחרון אשדוד תגיע לבית מכבי. למזלה, גם ליריבותיה (נס ציונה, נהריה, הרצליה וחיפה), לוח זמנים לא פשוט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קית' לנגפורד
צילום: עוז מועלם
מומלצים