שתף קטע נבחר

שחקנים בליגת העל: "אל תהפכו אותנו לעצלנים"

בר טימור, תומר גינת, עוז בלייזר ועידן זלמנסון פרסמו מסר זהה כקמפיין משותף ברשתות החברתיות, על רקע הדיון סביב החוק הרוסי והביקורת על הכדורסלן הישראלי

על רקע הדיון הסוער בנוגע לקיומו של החוק הרוסי, שחקנים בליגת העל יצאו בקמפיין משותף בטוויטר בבקשה להחזיר את הכבוד לכדורסלן הישראלי.

 

בר טימור, תומר גינת ועוז בלייזר, שלושתם שחקני נבחרת ישראל, פרסמו ציוץ זהה בחשבונות הטוויטר שלהם שבו נכתב: תהיו בעד החוק הרוסי, תהיו נגד החוק הרוסי. תבחרו איזה צד שאתם רוצים. אבל דבר אחד אל תעשו: אל תהפכו אותנו לעצלנים". עידן זלמנסון הצטרף אליהם כשהעלה את אותה תמונה בחשבון האינסטגרם שלו.

 

הציוץ שעלה בחשבון הטוויטר של בר טימור (צילום מסך מתוך טוויטר)
המסר של בר טימור בטוויטר(צילום מסך מתוך טוויטר)

 

ההסכם בין ארגון השחקנים למינהלת הליגה בנוגע לחוק הרוסי יפוג בסיום העונה הנוכחית. ראשי המינהלת מתנגדים להמשך החוק בעוד ארגון השחקנים דורש להשאירו על כנו.

 

מבקרי החוק הרוסי, המחייב קבוצות להכליל שני ישראלים לפחות על הפרקט בכל רגע נתון במשחקים, טוענים שהחוק דווקא מוריד את רמתם של הכדורסלנים הישראלים הבכירים - שיודעים כי הכללים מבטיחים להם למעשה תפקיד מרכזי ברוטציה וחוזה גבוה. כך, לטענת המבקרים, החוק מפחית את המוטיבציה של השחקנים המקומיים להתאמץ ולהשתפר.

הציוץ שעלה בחשבון הטוויטר של תומר גינת (צילום מסך מתוך טוויטר)
הציוץ הזהה שעלה בחשבון הטוויטר של תומר גינת(צילום מסך מתוך טוויטר)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים