שתף קטע נבחר

אופיר בנט תמשיך בהרצליה: "מועדון יקר לליבי"

שחקנית נבחרת ישראל חתמה לשתי עונות נוספות בקבוצה מהשרון: "כבר מחכה לראות את האוהדים באולם היובל". מנכ"ל המועדון, איזי צ'יניאו: "מודל ומופת למאות השחקניות במחלקת הנערות שלנו"

 

שחקנית נבחרת ישראל, אופיר בנט, תמשיך בשתי העונות הקרובות בבנות הרצליה. "אני כבר מחכה לראות את האוהדים באולם היובל דוחפים ומעודדים את הקבוצה בעונה הקרובה", סיפרה בנט לאחר החתימה.

 

בנט (22) הייתה שותפה לזכייה ההיסטורית של הקבוצה בגביע המדינה בעונת 2014/15, אז גם הוכתרה לתגלית העונה. אשתקד העמידה בנט ממוצעים של 10.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-27 דקות לערב.

 

אופיר בנט (מימין). לא עוזבת את העיר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אופיר בנט (מימין). לא עוזבת את העיר(צילום: עוז מועלם)

 

בנט: "מהיום שעזבתי את הבית בערבה בגיל 14, מצאתי לי פה באגודה ובמועדון בית שני. מקצועיות, אנושיות, מחויבות ויושרה הם רק חלק מהדברים שאני מוקירה ואוהבת במועדון הזה, שכל כך יקר ללבי, ואני רק מחכה לתת בשבילו את כל כולי בעונות הקרובות. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל בהצלחה למאמן קורי קאר, שהצטרף למשפחת בנות הרצליה, ולהודות לגלעד כץ על ארבע עונות משותפות במועדון".

 

מנכ"ל המועדון, איזי צ'יניאו, אמר: "אני שמח שאופיר בנט, שחקנית הבית שלנו, בחרה להמשיך את הקריירה המקצועית הנהדרת שלה בהרצליה לשנתיים נוספות. העונה, לאחר פרישתה של ליעד סואץ-קרני, בנט הופכת לשחקנית המנוסה ביותר בקבוצה ומתחילה את עונתה השישית בליגת העל. אנו מצפים שגם העונה בנט תוביל את הקבוצה להישגים והצלחות ותמשיך להוות מודל ומופת למאות השחקניות במחלקת הנערות שלנו".

 

המנהל המקצועי, עמית הלמן, סיכם: "טבעי וברור שאופיר תמשיך בהרצליה. כמי שגדלה במועדון, אנחנו רואים בה מנהיגה וסמל שלנו. אופיר בנט עשתה בעונה שעברה קפיצת מדרגה ברמה המקצועית והיום היא אחת הישראליות הבכירות בליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אופיר בנט
צילום: אורן אהרוני
מומלצים