שתף קטע נבחר

האולטימטום עבר, ליגת העל בדרך לסיום

הצדדים הגיעו שוב למבוי סתום. המועד האחרון עליו הכריזה המינהלת להסרת איום השביתה חלף והמינהלת תתכנס מחר ב-11:00 כדי להודיע על סיום מוקדם של ליגת העל בכדורסל, מחזור אחד לסיום המתוכנן של העונה הסדירה

ליגת העל בדרך לסיום? כמו שזה נראה כרגע, שביתת השחקנים תימשך גם מחר (חמישי), במחזור הסיום שנדחה מתחילת השבוע, מה שמעמיד את הליגה כולה בסכנה. מחר (חמישי) בשעה 11:00 מינהלת הליגה תקיים פגישה ובסיומה ככל הנראה יוכרז כי עונת המשחקים הסתיימה.

 

היום, לאחר שהפגישה בין ארגון השחקנים ומינהלת הליגה כבר הסתיימה, חזר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון לראשי מינהלת הליגה כדי לנסות בכל זאת למצוא פיתרון, אך המתווה שהוצע לו כמעט זהה למתווה שהציעה אתמול שרת הספורט מירי רגב, שנדחה על ידי השחקנים.

 

ארגון השחקנים בפגישה עם מינהלת הליגה (צילום: יריב כץ)
ארגון השחקנים בפגישה עם מינהלת הליגה. מבוי סתום(צילום: יריב כץ)

 

ארגון השחקנים קבע פגישה נוספת הערב בהסתדרות (18:00), הפעם עם הכדורסלנים, אך זו בוטלה ברגע האחרון ובישרה - ליגת העל תמשיך לשבות. לאחר שקבוצות הליגה הבינו כי לא נראה פיתרון באופק, החליטו לבטל את האימונים שתוכננו להיום, דבר שמוסיף לקושי לקיים את המחזור מחר. חלק מהשחקנים אישרו את דבריו של אלון, וכפי שזה נראה כרגע, ליגת העל לא תחודש ותסתיים עוד לפני שהוכתרה אלופה.

 

תגובת המינהלת לא איחרה להגיע, ובמכתב ששלח היו"ר שמואל פרנקל פנה אל השחקנים בדרישה לקבלת המתווה של השרה רגב ולאפשר את חידוש הליגה. "הנכם נדרשים להודיע לנו על אימוץ מתווה השרה וביטול השביתה עד לא יאוחר מהיום בשעה 20:00. אחרת, לא נוכל לקיים את משחקי המחזור".

 

המכתב ששלח יו
המכתב ששלח יו"ר המינהלת שמואל פרנקל לשחקנים

 

מארגון השחקנים נמסר: "נכון לעכשיו הופסק המו"מ בין ארגון השחקנים למינהלת הליגה. שביתת השחקנים ממשיכה, אין אימונים בקבוצות, למעט גלבוע/גליל שהוחרגה בשלב זה מהשביתה על ידי הארגון. ארגון השחקנים דורש שההסכם החדש יהיה לתקופה של לפחות שתי עונות, על בסיס המתווה שהציגה שרת הספורט אתמול. עמדת הארגון היא שיש להפחית את מספר הזרים המשחקים בליגה לשלושה זרים לכל היותר ולהגיע להסכם ארוך טווח".

 

 

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו, לא השאיר מקום לספק לגבי מה הוא חושב על השביתה הזו.

 

 

 


פורסם לראשונה 23/05/2018 16:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
ניר אלון ושמעון אמסלם
צילום: יריב כץ
מומלצים