שתף קטע נבחר

יחמיץ את הפיינל פור? ג'ורדן המילטון לדין

כוכב הפועל חולון עשוי להסתבך: תובע האיגוד החליט להעמיד לדין את הפורוורד בעקבות היריקה על שמחון וקללה למשקיף המשחק. פניני קילל את השופט מאירסון ("בן זונה, מוכר משחקים"), אבל לא יוענש

 

האם סיכויי הזכייה באליפות של הפועל חולון קטנו בצורה משמעותית? יכול מאוד להיות שכן. כזכור, במשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף ירק כוכב חולון, ג'ורדן המילטון, על עמית שמחון, אך לא הורחק אלא ספג רק עבירה טכנית.

 


 

התנהגותו של המילטון לא נעלמה מעיניו של המשקיף במשחק, משה בלומנטל, שציין זאת בדו"ח, ואף הוסיף כי הפורוורד קילל אותו בירידה להפסקה כשחשב שהוא אחראי על השופטים. תובע האיגוד, עו"ד טל אור, קרא את דו"ח המשקיף, ובחר להעמיד לדין את המילטון על האירוע המכוער בגין התנהגות בלתי ספורטיבית והעלבת שופט.

 

שוב נפגשים. המילטון מול שמחון (צילום: ראובן שוורץ)
ירק על שמחון ויעמוד לדין. המילטון ושמחון(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

המילטון הספיק כבר להתקשר לשמחון ולהתנצל בפניו. הוא ספג קנס של 5,000 שקלים ממינהלת הליגה על התנהגותו, ובוועדת משמעת שנערכה לו בקבוצה נגזר עליו קנס נוסף של 15,000 שקלים. הפורוורד התייחס לאירוע אחרי המשחק אמש (81:87) נגד אילת: "זה היה המעשה הכי טיפשי שעשיתי בחיי".

 

המשקיף ציין בדו"ח שלו דברים נוספים, כמו למשל קללות של גיא פניני ("בן זונה, מוכר משחקים") לשופט ניר מאירסון, ששרק לו עבירה טכנית ברבע השלישי, נהמות של קהל חולון לאריק גריפין ושמונה אוהדים שהיו ללא לבוש עליון. הסיבה שאור לא בחר להעמיד את פניני וחולון לדין היא מאחר והיה לו קשה להוכיח זאת בבית הדין והקבוצה והשחקן היו יוצאים זכאיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ורדן המילטון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים