שתף קטע נבחר

קטש: "לא חושבים על אופציה של משחק 5"

עם יתרון 1:2 ברבע גמר הפלייאוף, מאמן הפועל ירושלים רוצה להבטיח מקום בפיינל פור. גלבוע/גליל מחכה הערב (שלישי, 21:00) בגן נר למשחק מספר 4. ליאור אליהו: "העייפות משחקת תפקיד אבל חשוב להיות מקצוענים"

הפועל ירושלים הצליחה לאבד יתרון 19 במפגש הקודם מול גלבוע/גליל, אבל עדיין לצאת עם הניצחון הגדול (105:107 בהארכה) שהעניק לה יתרון 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הערב (שלישי, 21:00) בגן נר היא תנסה לעלות לפיינל פור ולהימנע ממפגש חמישי מכריע.

 


 

קטש אמר לקראת המשחק: "אני לא יודע אם דאגה זאת המילה הנכונה, המשחק הקודם יכול לעבוד לשני הצדדים. זה שהוא נגמר בניצחון יכול לעבוד לטובתנו כדי לקבל פרספקטיבה מול איזה קבוצה מסוכנת אנחנו משחקים, שיכולה להציג כל מיני הרכבים".

 

עודד קטש (צילום: אוהד צויגנברג)
"בפלייאוף כל משחק שונה". עודד קטש(צילום: אוהד צויגנברג)

 

"במינוס 19 לא היה להם הרבה ברירות, הם היו קצת רעים וזה עבד להם", התייחס קטש לקאמבק של גלבוע/גליל. "לא ידענו לסיים את המשחק וזה לא משהו חדש לנו, לפחות מבחינת התחושה. מהמשחק הקודם. אנחנו צריכים לבוא למשחק הזה ולא לחשוב בכלל על אופציה של משחק חמישי".

 

על העייפות הוסיף המאמן: "זה לא מה שאני מסתכל עליו, יש עייפות בשני הצדדים, יש לנו עוד שלושה ניצחונות מאליפות, זה אינטנסיבי, אבל יחסית אנחנו מגיעים במצב טוב. יש לנו צוות פיזיותרפיסטים שעושה עבודה טובה אז עייפות מבחינתנו לא תהיה הבעיה".

 

 

ליאור אליהו אמר: "זאת תהיה אפשרות לעלות לפיינל פור, אבל אנחנו משתדלים לא לחשוב על זה יותר מדי. אנחנו יודעים כמה הסדרה הזאת קשה, אני בטוח שגם הערב יהיה קרב מאוד קשה. אנחנו מכבדים מאוד את היריבה, נבוא עם כל האנרגיות והרצון שלנו כדי לסיים את הסדרה הזאת".

 

"באופן אישי לא הופתעתי מזה שאיבדנו יתרון של 19, היינו צריכים להיות קצת יותר חכמים. מולנו יש קבוצה שהוכיחה כבר כמה פעמים העונה שהיא לא נשברת. ללא ספק העייפות משחקת תפקיד, במשחקים כאלה השחקנים צריכים לדעת לא לשמור על הכוחות שלהם, אבל להתנהל הכי נכון שאפשר מחוץ למגרש ולהיות הכי מקצוענים בתקופה הזאת", סיכם אליהו. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים