שתף קטע נבחר

נבחרת ישראל בכדורסל תשחק לראשונה בבאר שבע

החבורה של עודד קטש תתמודד מול נבחרת אוקראינה באולם הקונכייה, כהכנה למשחקים נגד יוון ובריטניה במוקדמות גביע העולם. הכניסה למשחק תהיה ללא תשלום כחלק מפרויקט נגב סל. בימים הקרובים יפרסם קטש את הסגל שיכלול תחילה 24 שחקנים

הכדורסל ממשיך לכבוש את הנגב. נבחרת ישראל תגיע בפעם הראשונה בתולדותיה לאולם הקונכייה בבאר שבע, זאת לטובת משחק הכנה נגד נבחרת אוקראינה. האולם בו משחקת העולה הטרייה לליגת העל, הפועל באר שבע, יארח את המשחק שיתקיים ב-22 ביוני (יום שישי, 16:00), כחלק מפרויקט נגב סל שמטרתו להגדיל את מספר שחקני הכדור בדרום. הכניסה למשחק תהיה ללא תשלום.

 

המשחק יתקיים שישה ימים בלבד לפני שנבחרת יוון תגיע לארץ למפגש מול הנבחרת במסגרת מוקדמות גביע העולם. ההכנות לקראת המשחקים מול יוון ובריטניה כבר החלו, ובשלב זה חסרים עדיין בסגל השחקנים שעוד לא סיימו את העונה עם קבוצותיהם. בימים הקרובים יפרסם מאמן הנבחרת, עודד קטש, את הסגל הרחב שיכלול 24 שחקנים.

 

גיא פניני עם יובל זוסמן וגל מקל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גיא פניני עם יובל זוסמן וגל מקל(צילום: אורן אהרוני)

 

נבחרת ישראל מדורגת במקום השני בבית המוקדמות עם מאזן 2:2 וחייבת לפחות ניצחון אחד כדי לעלות לשלב הבא. יוון מוליכה את הבית במאזן מושלם של 0:4. בסגל של היוונים ניתן למצוא בין היתר את קוסטאס פאפאניקולאו, ונגליס מנצאריס מאולימפיאקוס, קוסטאס סלוקאס מפנרבחצ'ה וכן את קוסטה קופוס וטיילר דורסי מה-NBA. גם ניק קלאת'ס, יאן וויוקאס ות'אנסיס אנדטוקומבו, ששיחקו מול הנבחרת במשחק הקודם בכרתים, יגיעו לארץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים