שתף קטע נבחר

בחולון רוצים שהמילטון ימשיך, וואייט מועמד לחזור

מחזיקת הגביע מתכוננת לפיינל פור, אבל גם חושבת על העונה הבאה. הפורוורד שנקלט במהירות צפוי לקבל הצעה, הרכז ישוב ללבוש סגול? במקביל: נמשך הלחץ של חולון על מנת שרייס ג'וניור ישחק מול ירושלים בחצי הגמר

בהפועל חולון עסוקים ביומיים האחרונים בשני דברים עיקריים - סאגת גלן רייס ושיתופו בחצי גמר הפיינל פור מול הפועל ירושלים (שני, 21:00), וכמובן בהכנה למשחק עצמו נגד האלופה. יחד עם זאת, במועדון נמצאים בשיחות פנימיות בתקופה האחרונה גם לגבי הסגל בעונה הבאה.

 

בקבוצה מרוצים מאוד מההתאקלמות המהירה של ג'ורדן המילטון, שהגיע כמחליף לרייס ג'וניור אחרי האגרוף ששלח לפניו של גיא פניני, ורוצים שימשיך במועדון גם ב-2018/19.

 

שוב נפגשים. המילטון מול שמחון (צילום: ראובן שוורץ)
המילטון מול עמית שמחון(צילום: ראובן שוורץ)

 

בין השאר מציינים בחולון כי בנוסף ליכולת המקצועית על הפרקט, רואים כי מדובר במקצוען לכל דבר. שתי דוגמאות לכך הן תזונאי ששכר המילטון מכספו, שגם מכין לו את האוכל, ונהג ששכר על מנת שיסיע אותו בג'יפ שסיפקה לו הקבוצה. "ג'ורדן מתעסק רק בכדורסל, הוא לא רוצה שדברים אחרים יפריעו לו", אמרו במועדון.

 

כבר עכשיו ברור כי המשא ומתן בין הצדדים, אם וכאשר יחל, יקום וייפול על העניין הכספי. המילטון פתח את העונה הנוכחית באושק ספורטיף הטורקית והיה אמור להרוויח 300 אלף דולר. בפועל הוא לא קיבל את כל הכסף, וזו הסיבה גם שחולון הצליחה להחתימו באמצע 2017/18. אצל הסגולים משתכר המילטון כ-20 אלף דולר בחודש.

 

מועמד רציני נוסף הוא קאליף וואייט. בין הרכז לדן שמיר יש מערכת יחסים מיוחדת מאוד עוד מהימים בהפועל אילת. כזכור, שמיר החתים את וואייט בקיץ הקודם בחולון והוא פשוט פרח עם מספריו הטובים בקריירה (18.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים). לצערו, בחודש פברואר קרע את הרצועות בברך וסיים את העונה.

 

אחרי שהחלים הצטרף וואייט בחודש ינואר האחרון, כמעט שנה אחרי הפציעה, לעירוני נס ציונה. לאט לאט הוא נכנס לעניינים ובמחזורים האחרונים כבר הראה שהוא כשיר ב-100 אחוזים. משחקו הטוב ביותר העונה היה בניצחון החוץ המרשים של קבוצתו על מכבי תל אביב 76:85. וואייט סיים עם 23 נקודות (6 מ-7 לשלוש) ו-4 אסיסטים ב-23 דקות בלבד.

 

קאליף וואייט (צילום: עוז מועלם)
קאליף וואייט. הוריד בינתיים את הראסטות(צילום: עוז מועלם)

 

וואייט נכח במשחק העלייה של חולון לפיינל פור נגד אילת ביום חמישי האחרון, והפתיע את כולם אחרי שהוריד את הראסטות המפורסמות שלו. הוא אף שוחח עם שמיר והשניים נפרדו לשלום רגע לפני מסיבת העיתונאים.

 

בחולון משוכנעים שרייס ג'וניור ישחק נגד ירושלים

בחולון עושים מאמצים כבירים על מנת שרייס ג'וניור יוכל לשחק ביום שני בחצי הגמר. הקבוצה שכרה את שירותיו של עורך הדין אמרי רוזנברג, שבין היתר מייצג גם את מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית, אירה ויגדורצ'יק, במאבק המשפטי שלה מול האיגוד. רוזנברג משוכנע שיצליח לנצח בתיק בבית הדין של האיגוד. לטענתו ולטענת אנשי חולון, מה שקובע בעסקת הטיעון שהושגה לפני מספר שבועות הוא רגע ההודעה על חזרתו של הפורוורד לקבוצה, ולא המועד שבו נחת בישראל. בכל מקרה, דיון בנושא צפוי להיערך ביום ראשון.

 

במקביל, בקבוצה מודאגים מאוד ממצבו של ג'ו אלכסנדר. המתאזרח, שסובל מסדק באצבע איתו שיחק לאורך סדרת רבע הגמר מול אילת, נפצע בצורה קשה בקרסול במשחק מספר 5. בסיום הוא נלקח לצילום MRI בבית החולים והתגלה כי העצם במקום זזה. בסיטואציה אחרת רוב הסיכויים שאלכסנדר היה מושבת לתקופה של מספר שבועות, אבל נוכח המצב שבו נמצאת חולון במועדון מאמינים כי הוא ישחק. "אם הוא שיחק נגד אילת למרות הפציעה, אני מאמין שהוא ישחק גם נגד ירושלים", אמר המנכ"ל איתן לנציאנו.

 

ג'ו אלכסנדר (צילום: אורן אהרוני)
ג'ו אלכסנדר(צילום: אורן אהרוני)

 

אלכסנדר עצמו די פסימי. זה לפחות מה שהוא משדר לכולם. באירוע הגאלה שערכה המינהלת אתמול נשאל הפורוורד לגבי הסיכוי שייקח חלק במשחק, וטען כי הוא לא רואה מצב שישחק. לאחר מכן הסביר בדיוק על סוג הפציעה וחומרתה. אלכסנדר בכל מקרה לא יתאמן היום עם הקבוצה לטובת מנוחה.

 

אירוע מעניין קרה באירוע אתמול. בשלב מסוים התבקשו אלכסנדר וריצ'רד האוול להצטלם יחד. שחקנה של חולון הסכים ישר ואף חיכה להאוול, אך סנטר ירושלים סירב בכל תוקף. "אנחנו יריבים על הפרקט ומשחקים אחד נגד השני ביום שני, אין מצב שאני מצטלם איתו", אמר האוול. השניים גם צפויים להתמודד על תפקיד המתאזרח של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות העולם בסוף החודש. בחלון המשחקים האחרון אלכסנדר היה חלק מהסגל הרחב יחד עם האוול, ומקורבים למאמן הלאומי, עודד קטש, אף טענו כי הוא עשוי להעדיף אותו על האוול, אך בסופו של דבר הוא היה חולה ושוחרר.

 

חולון כבר מכרה למעלה מ-3,000 כרטיסים לחצי הגמר נגד ירושלים ביום שני, וכבר עכשיו ברור שלפחות 5,000 סגולים ילוו את הקבוצה להיכל מנורה מבטחים. מכירת הכרטיסים החלה אתמול בשעה 11:00 הן באתר של חברת "לאן" והן בהיכל טוטו. בקבוצה מספרים על מאות אוהדים שהעדיפו להגיע פיזית להיכל על מנת לקנות את הכרטיס.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ורדן המילטון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים