שתף קטע נבחר

גינת: "אנחנו לא רוצים שהעונה הזו תסתיים"

הפורוורד דיבר באימון המסכם של הפועל ת"א רגע לפני הדרבי בחצי הגמר מחר (ראשון, 21:00): "חייבים להכריח את פארגו לקחת זריקות קשות". פרנקו: "אם לא הייתי חושב שאנחנו שווים פיינל פור, לא הייתי חותם בקבוצה". בקבוצה חוששים מעימות בין האוהדים

 

הפועל תל אביב רחוקה ניצחון אחד מהעפלה לגמר הפלייאוף. הפעם האחרונה בה האדומים היו במעמד המחייב הייתה ב-2005, אז הפסידו למכבי תל אביב בסדרה. השתיים ייפגשו מחר (ראשון, 21:00) בחצי גמר הפיינל פור, ועל הנייר היחסים די שוויוניים.

 


 

שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים העונה (שלוש בליגה ופעם אחת בגביע), וכל אחת ניצחה פעמיים. הערב (שבת) ערכו האדומים את האימון המסכם שלהם בהיכל קבוצת שלמה לקראת הדרבי המסקרן.

 

מקניל (צילום: עוז מועלם)
"ידעתי שנוכל להגיע למעמד", פרנקו עם מקי(צילום: עוז מועלם)

 

"ההתרגשות גדולה בכל המערכת. מהיום שניצחנו את אשדוד הייתה השתחררות", סיפר דני פרנקו."יש סיפוק גדול מזה שהפועל ת"א חזרה לפיינל פור. לא קדחו לי על זה במוח כמטרה, אבל לכולם ברור שזו הייתה המטרה שלי באופן אישי. אני שמח שאנחנו שם, ועכשיו יש מטרה עוד יותר גדולה".

 

עוד אמר פרנקו: "כשבאתי לפה ידעתי שאני יכול להגיע עם הפועל ת"א למעמד הזה, אחרת לא הייתי בא. היה לי נוח איפה שהייתי קודם (פרשן). עכשיו זה אתגר גדול".

 

על העובדה שהפועל ת"א מגיעה במומנטום הכי טוב מבין ארבע הקבוצות, אמר המאמן: "אם מסתכלים אחורה, הרבה קבוצות שלא היו פייבוריטיות אבל הגיעו במומנטום טוב, לא צלחו את המשחקים. זה לא באמת מה שהכריע את הפיינל פור בעבר. זה כן נותן לנו ביטחון, אז זה שווה את זה".

 

טיי מקי (צילום: עוז מועלם)
ג'רל מקניל(צילום: עוז מועלם)

טוני גפני (צילום: עוז מועלם)
טוני גפני(צילום: עוז מועלם)

 

ברבע הגמר, הפועל ת"א עצרה את סק הנרי וקמרון לונג, שני הכוכבים של אשדוד. הפעם המשימה תהיה ללא ספק ג'רמי פארגו ונוריס קול. פרנקו בטוח שקל זה לא הולך להיות: "אני מאוד מכבד את סק הנרי וקמרון לונג, אבל פארגו וקול זה רמה אחרת. אלה שחקני NBA לכל דבר. זה הרבה יותר קשה. לא נמציא את עצמנו מחדש, אבל יש דברים חדשים שננסה לעשות מולם".

 

תומר גינת, שנבחר לחמישייה השנייה של העונה בליגה ויכול להיות האקס פקטור נגד מכבי מחר, דיבר על העובדה שהפועל ת"א לא ניצחה כבר המון שנים את מכבי ת"א במשחק מכריע: "להסתכל על העבר יהיה טעות מבחינתנו. אנחנו נמצאים בתקופה טובה, במומנטום חיובי וצריכים לבוא עם התחושות האלה ולא עם מה היה נגד מכבי בעבר. יש עוד חמישה ימים לעונה הזאת, ואנחנו לא רוצים שהיא תסתיים עבורנו מחר".

 

הפורווורד הישראלי יודע מה ינצח לאדומים את המשחק: "המפתחות הם להיות אגרסיביים בהגנה, אנחנו שומרים עכשיו הרבה יותר טוב מאיך ששמרנו בתחילת העונה. אנחנו צריכים לסגור אותם לריבאונד ולרוץ, להכריח את פארגו לקחת זריקות קשות וככל שנהיה אנחנו וביחד יהיה לנו יותר קל".

 

בנושא אחר, בקבוצה חוששים מעימות אפשרי בין מחנות האוהדים לפני המשחק. בפגישה שנערכה בין הצדדים בהיכל מנורה מבטחים, נראה כי האבטחה בתוך מסדרונות ההיכל וכן ביציעים תהיה מקסימלית, אבל נקודת התורפה היא בקופות הכרטיסים מחוץ להיכל, שם נכון לעכשיו לא מתוכננת להיות הפרדה. כמו כן, גם חנות האוהדים המאולתרת של הפועל ת"א תהיה סמוך לקופות.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
תומר גינת
צילום: עוז מועלם
מומלצים