שתף קטע נבחר

אלכסנדר בספק. שמיר: "הוא חיה רעה"

הפועל חולון ערכה את האימון המסכם שלה לקראת חצי גמר הפיינל פור בשני (21:00) מול הפועל ירושלים. הפורוורד סובל מפציעה רצינית בקרסול, אבל בקבוצה מאמינים שישחק. שמיר: "אם זה היה שחקן אחר לא הייתי בטוח". הקבוצה מכרה כבר 4,200 כרטיסים למפגש

 

לצד הסאגה הלא נגמרת עם גלן רייס ג'וניור, ערכה הערב (ראשון) הפועל חולון את האימון המסכם שלה לקראת חצי גמר הפיינל פור מחר (21:00) מול הפועל ירושלים. למרות שבית הדין קבע כי רייס לא יוכל לקחת חלק במשחק, הפורוורד התאמן כרגיל.

 

אחרי שלושה חודשים: יוגב אוחיון בסגל הפועל ירושלים

 


 

חולון וירושלים נפגשו העונה ארבע פעמים (שלוש בליגה ופעם אחת בגביע) והמאזן הוא לטובתם של הירושלמים (1:3). יחד עם זאת, במשחק החשוב בחצי גמר הגביע, ידם של הסגולים הייתה על העליונה.

 

גלן רייס וגיא פניני באימון (צילום: עוז מועלם)
ביחד שוב. גלן רייס וגיא פניני באימון(צילום: עוז מועלם)

 

מי שנמצא עדיין בספק למשחק הוא הפורוורד ג'ו אלכסנדר. המתאזרח של חולון סובל מסדק באצבע, אבל הפציעה החמורה יותר היא בקרסול שלו. במשחק החמישי נגד אילת, אלכסנדר נחת לא טוב על הרגל. בצילום שנערך לו התגלה כי העצם זזה מהמקום.

 

"ג'ו חיה רעה", אמר דן שמיר. "אם זה היה שחקן אחר, אני לא חושב שהוא היה משחק. כולם עובדים מסביב כדי להעמיד אותו על הרגליים. אני חושב שהוא יוכל לשחק, אבל לא יודע כמה בדיוק ואיך הוא יראה. יש לנו מספיק שחקנים טובים. זו פעם ראשונה שלנו במעמד אחרי שש שנים, צריך להעריך את זה ולתת הכל".

 

גלן רייס באימון (צילום: עוז מועלם)
לא ישחק. רייס תופס כדור פוטבול(צילום: עוז מועלם)

 

טיישון תומאס, שצפוי למלא את תפקידו של אלכסנדר אם לא ישחק, הוסיף: "אנחנו יודעים שיהיה משחק פיזי, ככה המשחקים מול ירושלים. היה מוזר לראות שוב את הפנים של רייס, לא חשבתי שזה יקרה. הוא הביא איתו את אותן אנרגיות חיוביות כמו לפני שעזב. הרבה דברים השתנו מאז גמר הגביע, הקבוצות השתנו, צריך לשכוח מזה ולהגיע מוכנים מחר".

 

חולון מכרה כבר 4,200 כרטיסים לחצי הגמר, ולמועדון נותרו 500 כרטיסים נוספים שצפויים להיחטף עוד היום או במקרה הכי גרוע מחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים