שתף קטע נבחר

טל בורשטיין עוזב את מכבי תל אביב

הקפטן לשעבר ששימש כעוזר מאמן שני החליט שלא להמשיך בצוות המקצועי "תודה על ההזדמנות, מאמין שעוד ניפגש". ממכבי נמסר: "מי ייתן ותמשיך להצליח על הקווים כפי שפרחת כשחקן". סכום הבייאאוט של ווילבקין - מיליון דולר

לאחר עונה אחת בלבד: טל בורשטיין עוזב את מכבי תל אביב. שחקן העבר של הצהובים, ששימש העונה בתפקיד עוזר מאמן שני, החליט שלא להמשיך בצוות המקצועי ויצא לדרך חדשה.

 

בורשטיין מסר לאתר הרשמי: "מכבי היקרה, תודה על ההזדמנות, החוויות והניסיון שצברתי בשנה המאוד מיוחדת הזאת, למדתי המון מכולם. תודה לאוהדים על כל התמיכה והאהבה לכל אורך השנה (והשנים...). גאה להיות חלק מהמשפחה שנקראת מכבי, מאמין שעוד ניפגש. אוהב את כולכם. יאללה מכבי".

 

בעונה הבאה אחד מול השני? בורשטיין וספאחיה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בעונה הבאה אחד מול השני? בורשטיין וספאחיה(צילום: עוז מועלם)

 

מכבי תל אביב הוציאה הודעה רשמית בה נאמר: "המועדון מודה לטל על הדרך המשותפת, ההשקעה, הזמן, התבונה, הניסיון, הסבלנות והתרומה המשמעותית לעונה שהסתיימה באליפות מתוקה. מי ייתן ותמשיך להצליח על הקווים כפי שפרחת כשחקן, בטוחים שעוד ניפגש בהמשך הדרך".

 

ווילבקין יגיע?

מכבי תל אביב מנהלת מגעים עם כוכב דרושפאקה סקוטי ווילבקין, ולפי איך שזה נראה כרגע, הוא ממשיך להתקרב אליה. היום דווח באתר "יורוהופס" שהמתחרה העיקרית על שירותיו של השחקן, אפס אנדולו, לא מוכנה לשלם את הביי-אאוט שאלופת היורוקאפ דורשת עבורו.

 

לפי הפרסום נציגי שתי הקבוצות קיימו פגישה בנושא אתמול. דרושפאקה לא מוכנה להתפשר על פחות ממיליון דולר כדי לקבל את ווילבקין, בעוד שאפס לא מתכוונת לשלם את הסכום הזה. עוד נכתב כי לפי דיווחים לצהובים יש אפשרות לפצות את דרושפאקה ובכך להחתים את השחקן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טל בורשטיין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים