שתף קטע נבחר

ג'ף אדריאן חתם על חוזה חדש בבני הרצליה

הקבוצה שמרה על הגבוה האמריקני המצוין (32), שימשיך עד 2021: "העונה שעברה לא התפתחה כפי שציפינו, אבל זו הייתה חוויה מגבשת שתעזור לכולנו להשתפר"

בני הרצליה הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של ג'ף אדריאן על חוזה חדש בקבוצה, עם אפשרות להארכת ההתקשרות עד 2021. הפורוורד/סנטר הוותיק, שיפתח עונה שלישית בהרצליה, אמר אחרי החתימה: "אני שמח שאמשיך לעשות את הדבר שאני הכי אוהב בעיר שבה אנחנו מקבלים אהדה ותמיכה בלתי מסויגת".

 


 

 

"העונה שעברה לא התפתחה כפי שציפינו, אבל זו הייתה חוויה לימודית מגבשת שתעזור לכולנו להשתפר", הוסיף האמריקני בן ה-32. "אני בטוח שנשתמש במה שעברנו כדי להגיע למקומות גבוהים, נתאחד למען הקהילה ועתיד המועדון ונשחק כיחידה אחת".

 

ג'ף אדריאן חוגג (צילום: עוז מועלם)
אדריאן. "נשתמש במה שעברנו כדי להגיע למקומות גבוהים"(צילום: עוז מועלם)

 

אדריאן הגיע לבני הרצליה בקיץ 2016 והפך במהירות לאחד הזרים הטובים בליגת העל. בעונת 2016/17 הוא הוביל את הקבוצה לפלייאוף עם 14.4 נקודות ו-8.2 ריבאונדים למשחק. בעונה החולפת הוא היה השחקן הטוב ביותר בקבוצה עם 17.2 נקודות, 8.8 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ומדד 21.2 ב-32 דקות למשחק. הוא דורג בין חמשת המובילים בליגה בקליעה, בריבאונדים ובנקודות מדד. הוא מדורג כבר במקום התשיעי בטבלת מלך הסלים של בני הרצליה בכל הזמנים, והוא אחד משלושה שחקנים בלבד שרשמו בקבוצה יותר מ-1,000 נקודות ו-500 ריבאונדים, לצד ג'ון הדסון ועוסמאן סיסה.

 

אדריאן, שהספיק לשחק עם הרצליה גם במסגרת היורופקאפ, שיחק בתחילת דרכו ארבע שנים באוניברסיטת קונטיקט היוקרתית והוא בעל רזומה מרשים של חמש עונות ב-NBA במדי גולדן סטייט, יוסטון, שארלוט, מילווקי ומינסוטה. ב-153 משחקים בליגה הטובה בעולם הוא רשם ממוצעים של 4.6 נקודות ו-4.3 ריבאונדים, ובשיאו העמיד ממוצע נקודות דו-ספרתי במדי מילווקי באקס בעונת 2013/14. הגבוה האמריקני שיחק בעברו גם בבראוגן הספרדית, בנטון טרוויזו וחימקי מוסקבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ף אדריאן
צילום: עוז מועלם
מומלצים