שתף קטע נבחר

יונתן שולדבראנד חתם בהפועל אילת

אחרי שנתיים בעירוני נהריה, הפורוורד בן ה-35 עבר לקצה השני של הארץ והצטרף לקבוצתו של שרון דרוקר. גם המתאזרח דייויד כהן חתם

קפטן עירוני נהריה, יונתן שולדבראנד, עזב את הקבוצה וחתם היום (רביעי) בהפועל אילת. הפורוורד בן ה-35 (2.04 מ') היה לאחד הסמלים של הצפוניים, שיצטרכו לבנות את עצמם מחדש.

 


 

מדובר בהחתמה ראשונה ומשמעותית לשרון דרוקר וקבוצתו. שולדבראנד נחשב לאחד הגבוהים הטובים בארץ. הוא החל את הקריירה בליגה השנייה בישראל, שיחק באירופה מספר שנים ורק כשחזר לארץ ב-2011 הפך לשחק לגיטימי בליגה הראשונה.

 

יהונצן שולדבראנד הפועל אילת (צילום: באדיבות הפועל אילת)
רכש חדש לאילת. שולדבראנד

 

שולדבראנד העביר ארבע עונות בהפועל תל אביב, ב-2015 עזב למכבי אשדוד איתה הגיע לגמר גביע המדינה (10.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים). כאמור, בשנתיים האחרונות שיחק הפורוורד בנהריה

 והעמיד ממוצע יפה של 10.2 נקודות ב-48 אחוזים מחוץ לקשת יחד עם 3.4 ריבאונדים.

 

אילת הודיעה גם על צירופו של המתאזרח דייויד כהן (23, 1.88 מ') שסיים לאחרונה את קריירת המכללות שלו בוויליאם אנד מארי עם ממוצע של 14.2 נקודות, 3 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים.

 

נכון לעכשיו הסגל של הדרומיים כולל כבר שני מתאזרחים - כהן ופרדריק בורדיון שממשיך מהעונה שעברה. גם דימיטריוס טרידוול מחזיק בחוזה לעונה הבאה. מי שעזבו הם עמית שמחון, שחתם מוקדם יותר בהפועל חולון, ואייזיק רוזפלט שמחפש קבוצה. גם אפיק ניסים ככל הנראה יעזוב.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יונתן שולדבראנד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים