שתף קטע נבחר

אבדיה כיכב, נבחרת העתודה ברבע גמר אליפות אירופה

אחרי הניצחון המרשים על יוון, ישראל ניצחה את שבדיה 63:72 בשמינית גמר האליפות עד גיל 20 בגרמניה ותפגוש בשלב הבא את נבחרת ספרד. הכישרון בן ה-17 של מכבי תל אביב להט עם 22 נקודות

נבחרת העתודה של ישראל עלתה היום (רביעי) לרבע גמר אליפות אירופה עד גיל 20, לאחר ניצחון 63:72 על שבדיה בשמינית הגמר בגרמניה. ישראל, סגנית אלופת אירופה, תפגוש מחר ב-14:30 בצהריים (שעון ישראל) בקרב על הכרטיס לחצי הגמר את ספרד, שגברה על ליטא 70:75.

 

התקווה של הכדורסל הישראלי: על דני אבדיה

 

דני אבדיה, הכישרון בן ה-17 של מכבי תל אביב, ממשיך להרשים בטורניר וכיכב עם 22 נקודות (8 מ-13 מהשדה, 2 מ-4 לשלוש) ושמונה ריבאונדים מהספסל. מייקל בריסקר (8 ריב') וגיל בני הוסיפו 14 כל אחד ויובל זוסמן קלע 12 (6 ריב'). עוד קלעו לנבחרת ישראל: מיכאל מוסקוביץ' 6 (11 ריב'), מירון רוינה וגבריל צ'צ'שווילי 2 כ"א. עידו שבת, רז אדם ועידו פליישר שותפו ולא קלעו. 18 נקודות של אלייז'ה קלארנס ושל דייויד צ'ראפוביץ' לא הספיקו לשבדיה.

 

דני אבדיה בשמינית הגמר מול שבדיה (צילום: FIBA.com)
דני אבדיה מול שבדיה. מושך תשומת לב רבה(צילום: FIBA.com)

יובל זוסמן (צילום: אירית אברהמי)
יובל זוסמן בפעולה(צילום: אירית אברהמי)

לאחר הניצחון המרשים על אלופת אירופה יוון, אבדיה הוביל את הנבחרת של אריאל בית הלחמי לבריחה החל מאמצע הרבע הראשון ולפער דו-ספרתי - 10:23. השבדים הצליחו לחזור לעניינים ודייויד צ'ראפוביץ' כבר השווה ל-30:30, אבל יובל זוסמן ומייקל בריסקר החזירו את היתרון בדרך לריצת 0:9 ו-30:39 כחול-לבן במחצית.

 

הקצב ירד ברבע השלישי ובריסקר החזיר את הפער לדו-ספרתי. היריבה הצליחה לצמצם ל-50:44 לפני הרבע האחרון, אבל אבדיה לחץ על הדוושה כדי לחזור לפער בטוח. שלשה של בריסקר כבר הגדילה את ההפרש ל-18 (45:63) והסיפור היה סגור. הפער רק צומק לפני הסיום - 63:72 לישראל.

 

שחקני נבחרת העתודה (צילום: FIBA.com)
היריבה הבאה: ספרד(צילום: FIBA.com)

 

אריאל בית הלחמי עם שחקני נבחרת העתודה (צילום: FIBA.com)
אריאל בית הלחמי עם שחקני נבחרת העתודה(צילום: FIBA.com)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: FIBA.com
שחקני נבחרת העתודה
צילום: FIBA.com
מומלצים