שתף קטע נבחר

הזר השמיני בדרך: טאריק בלאק סיכם במכבי ת"א

גורם במועדון אישר את הפרסום ב-ESPN והפורוורד/סנטר האמריקני, ששיחק בעונה האחרונה ביוסטון, יגיע להיכל מנורה מבטחים. בסך הכל רשם בלאק 227 משחקים ב-NBA והעמיד בהם ממוצעים של 4.9 נקודות

 

האם מכבי ת"א השלימה את הקו הקדמי שלה לעונה הקרובה? כנראה שכן. אחרי שכבר היה נראה שלא ישחק בשורותיה, טאריק בלאק, סיכם לעונה אחת באלופה הישראלית. כך פירסם הערב (שישי) העיתונאי מארק ספירס מ-ESPN. כמה דקות לאחר מכן אישר גורם במועדון ל-ynet ספורט כי אכן ישנו סיכום בין הצדדים.

 


 

הפורוורד/סנטר האמריקני (26, 2.06 מ') כבר הוזכר בשבוע האחרון כמועמד ראשי להצטרף למכבי ת"א, בין הצדדים הועברה טיוטת חוזה, אך ביום שלישי נטען כי עדיין קיימים פערים כספיים בין הצדדים. מה שלפחות כרגע נראה כי הם נפתרו.

 

טאריק בלאק (צילום: AP)
טאריק בלאק. בעונה הבאה בצהוב? כנראה שכן(צילום: AP)

 

הדיווח של ESPN

 

בלאק שיחק בעונה האחרונה ביוסטון ומייצר את רוב הנקודות שלו מתחת לסל. הוא לא נבחר בדראפט, אבל הצליח להשלים ארבע עונות ב-NBA. הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם החלה ברוקטס

 ועברה גם בלייקרס. בנוסף הוא שיחק גם בקבוצת ליגת הפיתוח של המועדון.

 

בסך הכל רשם בלאק 227 משחקים ב-NBA והעמיד בהם ממוצעים של 4.9 נקודות ו-4.7 ריבאונדים ב-15.1 דקות. ב-51 משחקים ביוסטון העונה הוא קלע 3.5 נקודות ולקח 3.2 ריבאונדים ב-10.5 דקות. 

 

עונתו הטובה ביותר הייתה ב-2014/15 בלייקרס, אז קלע 7.2 נקודות ולקח 6.3 ריבאונדים ב-21.1 דקות. בלאק מעולם לא שיחק באירופה. הקו הקדמי של הצהובים כולל נכון לעכשיו את אלכס טיוס, ג'וני אובראיינט, ג'ייק כהן ואנג'לו קלויארו.

 

לצד בלאק חתומים כבר שבעה זרים בקבוצה: ג'רמי פארגו, מייקל רול, דיאנדרה קיין, סקוטי ווילבקין, קנדריק ריי, אנג'לו קלויארו וג'וני אובריאנט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים