שתף קטע נבחר

גייב לוין: "מרגש להיות כאן, כמי שגדל בבית יהודי בארה"ב"

בני הרצליה החלה להתאמן לקראת העונה הקרובה, יחד עם השחקנים החדשים - ביניהם הגבוה שישחק כישראלי: "אנחנו חוגגים את כל החגים, זו סוג של היסטוריה למשפחה שלנו". ג'יימס רובינסון: "שמעתי הרבה דברים טובים על הרצליה ועל ישראל". בוגדן בליזניוק: "מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת"

בני הרצליה ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה והחלה את אימוניה. השבוע נחתו בישראל גייב (גבריאל) לוין, בוגדן בליזניוק וג'יימס רובינסון, וביקרו לראשונה באולם היובל.

 


 

ג'יימס רובינסון (24, 1.91 מ'), שהגיע מבאיירות' הגרמנית, אמר עם הגעתו: "שמעתי הרבה דברים טובים על הרצליה ועל ישראל ואני מצפה מאוד לפתיחת העונה. אנחנו נשחק חזק וננסה לנצח בכל משחק". בוגדן בליזניוק האוקראיני (23, 1.98 מ'), שהצטיין באוניברסיטת איסטרן וושינגטון בשנתיים הקודמות, הוסיף: "אני מצפה לפתוח את העונה ומאוד מתרגש להתחיל את הקריירה המקצוענית שלי. אני מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת בעזרה עבודה קשה על המגרש".

 

בוגדן בליזניוק, ג'יימס רובינסון וגייב לוין (צילום: בני הרצליה)
בוגדן בליזניוק, ג'יימס רובינסון וגייב לוין באולם היובל(צילום: בני הרצליה)

 

"אני נרגש מאוד להיות כאן. נראה שיש לנו קבוצה טובה ותהיה עונה מצוינת בעזרת כימיה קבוצתית שניצור", אמר גייב (גבריאל) לוין (24, 2.02 מ'), שהצטרף אחרי שלוש שנים באוניברסיטת לונג ביץ' סטייט וישחק בהרצליה כישראלי. "אני אעבוד קשה בכל יום ומצפה להשיג הרבה ניצחונות. מרגש להיות כאן כמי שגדל בבית יהודי בארצות הברית שבו חוגגים את כל החגים והמועדים, סוג של היסטוריה למשפחה שלנו".

 

המאמן הסלובני הצעיר שאימן את קורמנד ההונגרית, גאשפר פוטוצ'ניק, ידריך את הרצליה בעונה הקרובה. סגל הקבוצה כולל את כרם משעור שחזר אחרי עונה מאכזבת במכבי תל אביב, ניצן חנוכי, אור לאומי, גייב לוין וסם סינגר, וכן עמית ארליך ורותם זיו הצעירים בגזרת הישראלים. במצבת הזרים נכללים ג'ף אדריאן שיפתח עונה שלישית בקבוצה, מייקל דיקסון ג'וניור, ג'יימס רובינסון, בוגדן בליזניוק והילטון ארמסטרונג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני הרצליה
גייב לוין
צילום: בני הרצליה
מומלצים