שתף קטע נבחר

הקאמבק קרוב? סטודמאייר והאופנוע שלו בדרך לישראל

הסנטר, שסיכם בירושלים ויחתום אם לא ימצא קבוצה ב-NBA, מנסה להעביר את ההארלי דייוידסון החדש שלו דרך נמל אשדוד

 

סוף לסאגה? אחרי שהפועל ירושלים הודיעה שאמארה סטודמאייר חוזר לקבוצה והסנטר הכחיש כי חתם, נראה שבסופו של דבר הצדדים הגיעו לעמק השווה. סטודמאייר צפוי להצטרף לירושלים אחרי שבשבועות האחרונים הוא נמצא בקשר רציף עם ראשי המועדון וביקש תדרוך איך לשלוח את אופנוע ההארלי דייוידסון שלו לארץ. הוא גם ביקש מהקבוצה לראות היכן יתגורר.

 


 

בניגוד לקדנציה הקודמת של סטודמאייר בהפועל ירושלים, בה הגיע עם אשתו וארבעת ילדיו והתגורר בווילה ענקית, הפעם הוא צפוי להגיע לבדו כדי לא לטלטל את ילדיו לארץ זרה ולהוציא אותם מבתי הספר בארה"ב.

 

אמארה סטודומאייר (צילום: עוז מועלם)
יגיע לירושלים? סטודמאייר(צילום: עוז מועלם)

רוצה להביא את ההארלי דייוידסון שלו לארץ (צילום מסך)
רוצה להביא את ההארלי דייוידסון שלו לארץ(צילום מסך)

 

כזכור, הפועל ירושלים הוציאה הודעה ב-1 ביולי על כך שסטודמאייר חתם בקבוצה אך מיד לאחר מכן מיהר הסנטר יחד עם אשתו דרך הרשתות החברתיות לטעון שההודעה שקרית. יש לציין

 שראשי הקבוצה התפלאו מהדרך שבה בחר הסנטר לבטל את הידיעה אחרי שהבטיח שיגיע לירושלים אם לא ימצא קבוצה ב-NBA. הוא מצידו טען שההודעה תמנע מקבוצות בארה"ב לפנות אליו.

 

הבעיה מבחינת הפועל ירושלים היא שהיא סגרה את הסגל שלה, כולם כבר התחילו להתאמן ורק הסנטר עוד לא חתם. ראשי הקבוצה לא קבעו לסטודמאייר דדליין להחלטה, אבל במועדון מעריכים שתשובה סופית הם יקבלו כבר בשבוע הקרוב, ונראה לפי ההתנהלות לאחרונה שהתשובה היא חיובית. למרות כל הסימנים, האדומים לא רוצים לצאת בהצהרות כדי לא לגרום לעצמם נזק תדמיתי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אמארה סטודמאייר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים