שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: חודשו המגעים עם ג'רל מקניל

לאור האכזבה מהיכולת במוקדמות ליגת האלופות וההבנה שיש בעיה רצינית בקו האחורי, הגארד עשוי לשוב למועדון. הערב: ישיבת הנהלה קריטית בנוגע לאוהדים המתפרעים

אנחנו אומנם רק בתחילת העונה והליגה עוד לא החלה, אבל בהפועל תל אביב הבינו שבניית הקבוצה לא הייתה טובה. צמד המשחקים מול שרלרואה הבלגית הראה שלאדומים יש בעיה רצינית בקו האחורי, ובטח שפציעתו של רביב לימונד בשריר התאומים לא עוזרת. במהלך שיחה בין ההנהלה לצוות המקצועי הועלו מספר אפשרויות לשינוי בסגל. אחת האופציות שעלתה היא החזרתו של ג'רל מקניל לו עדיין אין קבוצה.

 

בקיץ הצדדים היו במשא ומתן ארוך ומייגע בסיומו הם לא הצליחו להגיע להבנות מאחר והפערים עמדו על עשרות אלפי דולרים. כעת, לאור המצב של האדומים וגם מאחר שלגארד אין עבודה, נראה שיהיה ניתן להתגבר על המחלוקות. גורמים בהפועל תל אביב שוחחו כבר עם מקניל וסוכנו. הגארד נהנה מאוד בקבוצה בעונה שעברה ורוצה לחזור. השאלה הגדולה היא במקום מי? האופציות הן דאלאס מור או ג'מאל שולר.

 

ג'רל מקניל (צילום: אבי רוקח)
ג'רל מקניל. קאמבק לצבע האדום?(צילום: אבי רוקח)
 

 

מור אומנם מתפקד כרכז, אבל בהפועל ת"א הבינו מהר מאוד שמנהל משחק הוא לא, ולראייה הקבוצה נראתה לא מאורגנת במוקדמות ליגת האלופות ואיבדה המון כדורים. כמו כן, מור מסר מספר אסיסטים נמוך. שולר הגיע כהבטחה גדולה ובעקרון כמחליף של מקניל. בהכנה היו לו משחקים טובים, אבל הציפיות ממנו היו גבוהות והוא אכזב, בטח במשחק השני בבלגיה.

 

בנושא אחר, הנהלת המועדון צפויה לערוך הערב ישיבה דרמטית בה היא תקבל החלטה כיצד ואם לפעול נגד האוהדים המתפרעים. בימים האחרונים קיבלו ראשי הקבוצה שיחות ומיילים מאוהדים שתורמים הרבה מאוד כסף, וכן מספונסרים שדורשים שיינקטו פעולות אמיתיות ולא רק הודעות גינוי חריפות, אחרת הם לא יחדשו את המינויים ויפסיקו את תמיכתם כספונסרים. בהנהלה לוקחים ברצינות את האיומים, אבל הדעות בנוגע לדרכי הפעולה חלוקות.

 

ג'מאל שולר הפועל תל אביב (צילום: Fiba champions league)
ג'מאל שולר. מאכזב עד עכשיו(צילום: Fiba champions league)
 

 

אמש (שני) ערכה הפועל תל אביב משחק הכנה בבית נגד עירוני נהריה וניצחה 76:94. רפי מנקו הוביל עם 16 נקודות, דאלאס מור 15, ג'ונתן הולמס 14 (11 ריבאונדים), תומר גינת, סטו דאגלס וג'מאל שולר עם 10 כ''א, צוף בן משה 5, ים מדר, אלאדה אמינו ודאליס ג'וינר 4 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים