שתף קטע נבחר

רגע לפני גמר גביע ווינר: עוזרו של רמי הדר פוטר

זעזוע בהפועל ב"ש לפני המשחק מול מכבי ראשל"צ (21:00). אחרי שחרורם של שני שחקנים (לוסיאנו פארודי וסטורם וורן), גם ינון ריאטי עוזב בעקבות חוסר הסכמות עם הדר

 

לא שקט בהפועל באר שבע. הקבוצה מבחינה מקצועית אמנם נראית לא רע בכלל, העפילה לגמר גביע ווינר שייערך הערב (חמישי, 21:00) מול מכבי ראשון לציון ויכולה לזכות בתואר הראשון בתולדותיה, אבל בכל מה שקשור להתנהלות מסביב יש לא מעט דרמה.

 

בעלי הפועל ב"ש: "אליפות? לחלום אפשר תמיד"

 

בב"ש הודיעו לעוזר המאמן, ינון ריאטי, כי הוא מפוטר. הסיבה: ריאטי והמאמן הראשי, רמי הדר, לא הסתדרו. "הם לא שידרו על אותו גל מתחילת הדרך כמעט", אמר גורם במועדון. סוכני שחקנים כבר החלו לחפש להדר עוזרים חדשים ובדקו אופציות עם מאמנים במחלקות נוער.

 

רמי הדר (צילום: אלעד גרשגורן)
לא הסתדר עם ריאטי. רמי הדר(צילום: אלעד גרשגורן)

 

למעשה, כבר בחצי גמר גביע ווינר מול אשדוד הדר כלל לא התייעץ עם ריאטי על הספסל. האדם היחיד איתו דיבר היה המנכ"ל, תומר ירון, שישב בכיסא הראשון צמוד למאמן. במהלך המשחק אף נרשם מיני עימות בין הדר לריאטי, כאשר באחת

ההתקפות אמר ריאטי לשחקנים להוציא את הכדור מהחצי בעוד הדר דרש להוציא אותו מתחת לסל.

 

עזיבתו של ריאטי מצטרפת לזו של לוסיאנו פארודי, הרכז האורוגוואי שלא הצליח להרשים וסטורם וורן, שאמנם עדיין חלק מהקבוצה בעקבות החוזה בו הוא מחזיק, אבל הדר שוחח איתו ואמר לו כי הוא רשאי לחפש מקום עבודה חדש. גם הרכז עדי כהן סבן מחזיק בחוזה אחרי שעלה עם המועדון לליגת העל, אבל לא זוכה לדקות וישב ביציע לאורך כל גביע ווינר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רמי הדר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים