שתף קטע נבחר

שמעון מזרחי: "ראו שיש לנו קבוצה טובה"

יו"ר מכבי תל אביב יצא מעודד מההפסד לפנאתינייקוס באתונה בפתיחת עונת היורוליג והסביר: "פסיכולוגית, החיסרון של פארגו השפיע על השחקנים". במועדון מקווים שהרכז יוכל לחזור מול צסק"א ביום שלישי, אכזבה מהיכולת של ג'וני אובראיינט. מייקל רול: "מה שהכריע בסוף היה הניסיון שלהם"

למרות ההפסד 89:84 לפנאתינייקוס במחזור הפתיחה של היורוליג אתמול (חמישי), ועל אף העובדה שבמשחק היורוליג הבא ביום שלישי הקרוב (21:00) צסק"א מוסקבה המאיימת (שהביסה אמש את ברצלונה) מחכה לצהובים בהיכל, במכבי תל אביב היו אופטימיים.

 


 

חדר ההלבשה באואקה היה שקט ורגוע מהרגיל, בעיקר בגלל תחושת הפספוס. האלופה הצליחה לחזור מפיגור דו-ספרתי ונראתה לא רע בכלל עד הרבע הרביעי, שבו עשתה טעויות ואיבדה את היוונים. בלי ג'רמי פארגו שנפצע בגבו, סקוטי ווילבקין לקח אחריות ונראה כמו מי שהגיע לעבוד עם 24 נקודות, 8 אסיסטים ומדד 24 ב-36 דקות. מצד שני, הוא גם איבד 4 כדורים.

 

סקוטי ווילבקין בפעולה (צילום: אינטיים ספורטס)
לקח אחריות. ווילבקין(צילום: אינטיים ספורטס)

 

במכבי תל אביב מנסים לשדר עסקים כרגיל אחרי ההפסד ומדגישים שהשחקנים עוד צריכים להכיר אחד את השני טוב יותר, אבל גם מודאגים מכמה נושאים. העניין המרכזי שבקבוצה התעסקו בו ביממה האחרונה הוא מצבו של פארגו, שלא השלים את האימון וירד לחדר ההלבשה עם כאבים בגבו. במהלך המשחק הוא נשאר במלון. במועדון מקווים שמדובר בפציעה לא חמורה והוא יוכל לחזור לפעילות כבר מול צסק"א.

 

הסוגייה השנייה היא היכולת של ג'וני אובראיינט. בקרב חברי ההנהלה ואנשי הצוות המקצועי מנסים שלא להפגין אכזבה מהפורוורד, שסיים את המשחק עם 4 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 איבודים ב-19 דקות, אבל קשה לפספס אותה על פניהם. הסוגייה השלישית היא ההשתלבות של ג'ון דיברתולומאו, שהצטרף לאימונים בשלב מאוחר בעקבות פציעה בירך ועדיין לא נראה מאושש לגמרי. אתמול הוא קיבל רק 5 דקות שבהן קלע 2 נקודות.

 

ג'וני אובראיינט מכבי תל אביב (צילום: אתר מכבי ת
ג'וני אובראיינט. 4 נקודות ב-19 דקות(צילום: אתר מכבי ת"א)

 

שמעון מזרחי אמר בסיום המשחק: "פסיכולוגית, החיסרון של פארגו השפיע על השחקנים, אבל כשהם עלו על המגרש הם נתנו כל מה שיש להם. לא 100 אחוז אלא 150 אחוז. ווילבקין היה כמעט 40 דקות על המגרש, בדקות האחרונות ראינו שהוא היה קצת עייף. חזרנו מפיגור דו ספרתי והובלנו כבר ב-4 נקודות. אני גאה בשחקנים. אני חושב שהערב גם ראו שיש לנו קבוצה טובה עם שחקנים מאוד טובים. כמובן שאנחנו מאוכזבים מההפסד, אבל אנחנו רואים את הדברים בפרופורציה ואני בטוח שנשתפר ממשחק למשחק".

 

מייקל רול, שסיים עם 15 נקודות, אמר בסיום: "היו לנו שלושה רבעים טובים, אבל מה שהכריע בסוף היה הניסיון שיש להם. הם משחקים יחד תקופה ארוכה וזה עוזר להם לשים סלים קלים. אנחנו עדיין מנסים לעבוד על התיאום בינינו והכימיה, אבל אפשר לקחת כמה דברים טובים מהמשחק הזה, עצם זה שנלחמנו ושיחקנו ביחד. אם נלמד מהטעויות שלנו ונתקן, יכול להיות בסדר". אלכס טיוס, שקלע 5 נקודות, הוסיף: "הם עשו כמה קליעות גדולות, היו לנו הרבה איבודי כדור והם פשוט לקחו את ההובלה. אנחנו עדיין לומדים לשחק אחד עם השני, אנחנו צריכים להמשיך להשתפר". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שמעון מזרחי
צילום: עוז מועלם
מומלצים