שתף קטע נבחר

"אם הייתם אומרים שעולם הפשע יהיה חלק מחיי, הייתי אומר שאתם תחת השפעת סמים"

רגב פנאן, בנו של מנהלה המיתולוגי של מכבי ת"א, מוני, שהתאבד לפני תשע שנים, פתח את הלב בפוסט בפייסבוק: "בראייה חולנית, אלה הדברים הכי מעצבים שעברתי בחיים שלי"

תשע שנים עברו מאז התאבדותו של מנהלה המיתולוגי של מכבי תל אביב, מוני פנאן. בנו, רגב, המשמש כיום כמאמן הכושר של הצהובים, העלה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) לאחר משחקה של הקבוצה מול בודוצ'נוסט, פוסט מרגש לפייסבוק ובו פתח את הלב בנוגע לדברים שעבר מאז שהאב הלך לעולמו.

 

"אני בטוח שלמדתי ממנו המון בחייו, אבל אין לי ספק שזה לא מתקרב בכלל לשיעור המאלף שעברנו/עברתי מאז", כתב פנאן.

 

רגב פנאן (צילום: עוז מועלם)
תשע שנים עברו. רגב פנאן(צילום: עוז מועלם)

 

"אם הייתם אומרים לי לפני עשר שנים (כך כתב פנאן בפוסט), שבתי משפט, חקירות מס הכנסה,

נושים, עולם הפשע, שוק אפור, חוקר פרטי, עיזבון, דו"ח נתיחת גופה, כתבות בעיתון, מאהבת, אחות מאומצת, מחברת כספים, יהיו חלק ממושגים שימלאו לי את היום במשך כמה שנים, הייתי אומר לכם שאתם על סם נרקוטי ותחת השפעת אלכוהול רפואי משובח. אבל איכשהו מפה לשם זה היה המצב לאיזו תקופה סוריאליסטית".

 

עוד כתב הבן: "בראייה די חולנית, אלה הדברים הכי מעצבים שעברתי בחיים שלי. שלא תבינו אותי לא נכון, הייתי נותן המון כדי שאבא שלי ימשיך להיות פה, יחבק וינשק את הילדים שלי כמו שחיבק אותי, שימשיך להתקשר אליי בשש בבוקר ולצעוק לי 'זה אבא בובהל'ה', שימשיך להסתובב על הפרקט ביד אליהו עם הג'ילדה האגדית על הכתף ובעיקר שימשיך להיות אבא שלי"

 

הפוסט שפרסם רגב פנאן (מתוך הפייסבוק של רגב פנאן)
הפוסט המלא(מתוך הפייסבוק של רגב פנאן)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים