שתף קטע נבחר

פארגו צפוי להיעדר כחודשיים, מכבי ת"א מחפשת מחליף

גארד מכבי ת"א עובר טיפולים מיוחדים בארה"ב בעקבות הפציעה הטורדנית, האלופה הישראלית מחפשת מחליף לתקופה שייעדר. סקוטי ווילבקין פצוע בידו ולא השלים את האימון האחרון של הצהובים לפני ההמראה לאתונה, לקראת אולימפיאקוס (חמישי, 22:00). קנדריק ריי כשיר

 

ג'רמי פארגו (צילום: אורן אהרוני)
בטיפולים מיוחדים בארה"ב. ג'רמי פארגו(צילום: אורן אהרוני)

 

מכבי תל אביב תמריא הערב (רביעי) לאתונה לקראת המשחק מחר (22:00) מול אולימפיאקוס של דייויד בלאט. מי שנמצא בספק למפגש הזה הוא סקוטי ווילבקין, שנפצע בידו והיום לא השלים את האימון האחרון של הצהובים בארץ לפני ההמראה.

 


לטבלת היורוליג

 

ווילבקין קיבל טיפולים ונבדק, ובמכבי תל אביב יקוו שהוא יהיה כשיר למשחק החשוב. ההערכה היא שהוא ייקח חלק במשחק בגלל חשיבותו, אבל בקבוצה חוששים מהעובדה שהוא לא יצליח להפגין את היכולת הרגילה שלו, משום שהוא פצוע באגודל יד ימין שבה הוא זורק.


סקוטי ווילבקין (צילום: עוז מועלם)
סקוטי ווילבקין. במכבי תל אביב יקוו שישחק(צילום: עוז מועלם)

ווילבקין, שלא שיחק בניצחון על הפועל באר שבע, הוא רק אחד מכאבי הראש של המאמן נבן ספאחיה בתקופה האחרונה. ג'רמי פארגו עדיין לא התאושש מהפציעה בגבו וימשיך להיעדר בתקופה הקרובה, מכיוון שהוא שוהה בארה"ב לצורך טיפולים מיוחדים שעלולים לקחת כחודשיים. עקב כך מכבי תל אביב תבחן את האפשרות לצרף גארד לתקופה של חודשיים - זאת למרות שקנדריק ריי חזר מהפציעה שלו בברך וכשיר.


נבן ספאחיה (צילום: עוז מועלם)
נבן ספאחיה באימון(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

אחרי שלושה משחקים ביורוליג מכבי מדורגת במקום השמיני בטבלה עם מאזן 2:1, אחרי הניצחון האחרון על בודוצ'נוסט. במקום השביעי ועם מאזן 1:2 נמצאת אולימפיאקוס, שהפסידה במחזור האחרון בבית למילאנו ב-24 הפרש.


ספאחיה אמר: "אנחנו מקווים שסקוטי כן ישחק, אבל זו תהיה החלטה של לפני המשחק כי אנחנו לא יכולים לקבל החלטה היום. לסקוטי יש ניסיון באירופה, הוא זכה ביורוקאפ והיה ה-MVP, הוא לקח את הקבוצה אז על הכתפיים שלו וזה אומר עליו המון. זה שאולימפיאקוס הפסידו לא אמור להשפיע, כולם יודעים שעכשיו הלו"ז של המשחקים ביורוליג הוא כמו ב-NBA. אף אחד לא מופתע שקבוצה מנצחת, גם אם זה ב-30 הפרש. יש נסיעות, משחקים צפופים, ממש כמו תנאים של NBA. אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה רצינות".

 

סקוטי ווילבקין (צילום: עוז מועלם)
מייקל רול בפעולה(צילום: עוז מועלם)

 

על היריבה הקרובה הוסיף ספאחיה: "קודם כל אני ודייויד בלאט חברים כבר הרבה שנים, לשחק מולו זה מיוחד כי הוא היה המאמן של מכבי והוא בעצם מהארץ, אבל אנחנו מתייחסים לזה כאל עוד משחק במפעל".


פורסם לראשונה 24/10/2018 11:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפרת עמורבן
ג'רמי פארגו
צילום: אפרת עמורבן
מומלצים