שתף קטע נבחר

יורופקאפ: 85:91 לעירוני נס ציונה על דן בוש

השחקנים של נדב זילברשטיין הראו יכולת משופרת במחצית השנייה והודות למשחק מצוין של כריס דואו (21 נקודות) ומיקל גלאדנס (18 נקודות ו-12 ריבאונדים) רשמו ניצחון ראשון בשלב הבתים

 

כריס דואו (צילום: אבי מועלם)
הצטיין. כריס דואו(צילום: אבי מועלם)

עירוני נס ציונה אירחה הערב (רביעי) באולם לב המושבה את דן בוש ההולנדית במסגרת המחזור השני בשלב הבתים במסגרת היורופקאפ ורשמה ניצחון חשוב, 85:91.

 

הכתומים פתחו בשבוע שעבר את שלב הבתים בהפסד חוץ ברוסיה, 75:64 לסראטוב ובתחילת השבוע ספגו גם הפסד בליגה להפועל ירושלים. לעומת זאת, היריבה ההולנדית הגיעה אחרי שהביסה ב-33 הפרש את פרדוביצ׳ה הצ׳כית.

 

מיקל גלאדנס במשחק (צילום: אבי מועלם)
ערב נהדר בצבע. מיקל גלאדנס(צילום: אבי מועלם)

 

מיקל גלאדנס וכריס דואו הצליחו לשמור על משחק צמוד לאורך כל הרבע הראשון, ג'ראלד לי סיים את את עשר הדקות הראשונות עם נקודות בדרך לפיגור נקודה אחרי רבע אחד.

 

שחקניו של נדב זילברשטיין המשיכו לרדוף אחרי האורחת עד שהצמד דואו וגלאדנס הצליחו לעלות ליתרון 31:33, ובסיום המחצית הראשונה שוויון 35:35. הכתומים הצליחו לשמור על יתרונם גם בסוף הרבע השלישי והוליכו 58:63 בעזרת גולן גוט וטל דן.

 

לי ועודד ברנדווין התחילו לחלק אסיסטים לדואו, רביב פיטשון עלה מהספסל ורשם יכולת טובה, כשהקפיץ את היתרון ל-78:86. בסיום 85:91 אחרי נקודות של גארי בראון רמירז.

 

עודד ברנדווין במשחק (צילום: אבי מועלם)
ניהל את המשחק של נס ציונה. עודד ברנדווין(צילום: אבי מועלם)

 

זילברשטיין אמר בסיום: "המטרה שלנו הייתה לנצח ולהגיע למצב של חלוקת דקות נכונה יותר. במחצית השנייה השתחרר אצלנו משהו ואני שמח על כך, היינו מאוד לחוצים לפני כן גם ברמת הביצוע בהתקפה. עשרת הימים האחרונים גרמו לנו לאבד ביטחון ולסטות מהדרך שלנו, אבל יש פה חבר׳ה מנוסים והקבוצה מאוד מחוברת, הקבוצה מספיק עמוקה כך שהרבה שחקנים יכולים לשחק במשחק נתון".

 

קלעו לנס ציונה: דואו 21 נקודות ו-6 אסיסטים, גלאדנס 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, בראון 10, לי וגוט 9 כ"א, סולומון 7, פיטשון ודן 6 כ"א, ברנדווין 5.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
עודד ברנדווין
צילום: אבי מועלם
מומלצים