שתף קטע נבחר

דשון באטלר על ההפסד: "הגענו רכים מדי"

ה-101:87 שספגה הפועל ירושלים מאנטוורפן בבלגיה קטע רצף של חמישה ניצחונות רצופים. הפורוורד: "הם שיחקו עם הרבה יותר אנרגיה". ג׳ייקובן בראון שמתח את השריר במפשעה יעבור סדרת בדיקות כדי לקבוע את חומרת הפציעה

"הצגנו הגנה נוראית, וההתפרקות ברבע האחרון הייתה לא מקובלת", אמר גורם בהפועל ירושלים אחרי ההפסד אתמול (רביעי) 101:87 לאנטוורפן בבלגיה, במחזור השלישי של ליגת האלופות של פיב"א - הפסד שקטע רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות.

 

מאמן האדומים, עודד קטש, נאלץ להסתדר ללא יוגב אוחיון ששהה בשבוע האחרון בקרואטיה וקיבל טיפול מיוחד בקרסול וג׳ייקובן בראון שמתח את השריר במפשעה בסיום הרבע הראשון ולא המשיך לשחק. עם החזרה לארץ יעבור בראון סדרת בדיקות כדי לקבוע מהי חומרת הפציעה. מי שכן חזר לסגל היה כריס ג׳ונסון, שהצטיין התקפית וקלע 20 נקודות.

 

כריס ג'ונסון  (צילום: פיב
כריס ג'ונסון. 20 נקודות שלו לא הספיקו(צילום: פיב"א)

 

הבעיה של ירושלים הייתה הפעם דווקא בהגנה. האדומים השאירו את אזור הצבע פרוץ ואיפשרו לבלגים לקלוע ב-59 אחוז מהשתיים וב-43 אחוז מחוץ לקשת. דשון באטלר התייחס לכך בסיום: "הגענו רכים מדי, הם שיחקו עם הרבה יותר אנרגיה ובסוף יצאו עם הניצחון". ג'ונסון הוסיף: "התפרקנו במחצית השנייה. נצטרך לשפר את הריבאונד שלנו".

 

לירושלים מחכה לוח זמנים צפוף בימים הקרובים. בחמש בבוקר הם ייצאו לכיוון שדה התעופה ויגיעו לארץ בשעות הערב וכבר בשישי בצהריים יערכו אימון מסכם לקראת המשחק בגן-נר מול גלבוע גליל ביום שבת (20:30). בזירה האירופית תתארח ירושלים ביום רביעי בספרד למשחק מול פואלנברדה שמוליכה את הבית בזכות שלושה ניצחונות רצופים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דשון באטלר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים