שתף קטע נבחר

דיאנדרה קיין: "ניצחנו את עצמנו"

מכבי ת"א בצרות בעקבות ההפסד 88:80 לאולימפיאקוס והגארד הגיב: "הם ניצלו המון טעויות שלנו, יכולנו לעשות כמה דברים טוב יותר". בעקבות מכת הפציעות: במועדון יגבירו את החיפושים אחר שחקן שישלים את הקו האחורי

מכבי תל אביב בצרות בעקבות ההפסד 88:80 לאולימפיאקוס במחזור הרביעי ביורוליג, שהותיר אותה במאזן שלילי (3:1) והוריד אותה למקום התשיעי. הקבוצה תחזור היום (שישי) לישראל ותתחיל להתכונן לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב.

  


 

 

נבן ספאחיה נאלץ להסתדר עם קו אחורי דליל במיוחד ללא שני הכוכבים שלו, ג'רמי פארגו המקבל טיפול פיזיותרפיה בארה"ב וצפוי להיעדר בחודש הקרוב, וסקוטי ווילבקין, שנעדר מהמשחק מול הפועל באר שבע בתחילת השבוע ועדיין סובל מכאבים באגודל יד ימין. מייקל רול שימש כמוביל כדור בהיעדרם, דבר שפגע ביכולת הקליעה שלו. בקבוצה ניסו להכניס את קנדריק ריי לעניינים (קיבל דקות ראשונות ביורוליג) אבל הוא נראה לא מחובר (סיים עם 0 נקודות ומדד של מינוס 1, היחיד בקבוצה עם מדד שלילי).  

 

 

מייקל רול מנסה לדחוק הצידה את וויליאמס-גוס (צילום: EPA)
יכולת הקליעה של מייקל רול נפגעה(צילום: EPA)

 

היחידים שהופיעו מבחינה התקפית היו דיאנדרה קיין (22 נקודות ו-6 אסיסטים) וג'ון דיברתולומיאו (12 נקודות), שאמר בסוף המשחק: ״זה היה הפסד קשה עבורנו. היו לנו כמה דקות טובות, אבל זה לא הספיק, בטח לא מול קבוצה כמו אולימפיאקוס. הקשינו על עצמנו יותר מדי והם ניצלו את ההזדמנות".

 

הבעיה העיקרית של הצהובים הייתה בהגנה, אם זה אזור צבע פרוץ לחלוטין ו-43 אחוז שספגו מחוץ לקשת. גם בסגל קצר משמעותית סופסל ג'ייק כהן, ששיחק 22 שניות בלבד. אלכס טיוס, שסיים עם שתי נקודות, נראה חסר חשק בעוד אנג'לו קלויארו וג'וני אובראיינט לא הצליחו להוות פקטור משמעותי.

 

דיאנדרה קיין שומר על פרינטזיס (צילום: EPA)
דיאנדרה קיין מול פרינטזיס(צילום: EPA)

 

לצהובים מחכים שני משחקים קשים בתקופה הקרובה. הראשון משחק חוץ נוסף ביום חמישי הבא מול ברצלונה ובשבוע שלאחר מכן בבית מול מוליכת הטבלה, ריאל מדריד. הקבוצה הספרדית

ניצחה בכל ארבעת משחקיה ואתמול הביסה ב-34 הפרש את בודוצ'נוסט, בעקבות הסיטואציה יגבירו ניקולה וויצ׳יץ' והצוות המקצועי את החיפושים אחר שחקן שישלים את הקו האחורי בחודשיים הקרובים.

 

דיאנדרה קיין הגיב: "צריך לתת קרדיט לאולימפיאקוס, הם קבוצה טובה. הם ניצלו המון טעויות שלנו. אנחנו ניצחנו את עצמנו, יכולנו לעשות כמה דברים יותר טוב. נתנו להם יותר מדי זריקות עונשין ועשינו יותר מדי עבירות לא הכרחיות. אפשר לקחת דברים חיוביים מהמשחק הזה. שיחקנו ללא שני רכזים ונלחמנו במשך 40 דקות. זה מה שצריך כדי לבנות קבוצה שהיא אלופה. נצפה בווידאו ונלמד איפה צריך להשתפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים