שתף קטע נבחר

בתום דרמה: 70:72 להפועל חולון בבאר שבע

ליגת העל, מחזור רביעי: החבורה של דן שמיר, ללא וואייט ושון ג'ונס הפצועים, חזרה מפיגור דו-ספרתי ברבע השלישי בדרך לניצחון שלישי רצוף. וולדן הצטיין עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים

 

הפועל חולון עם ניצחון שלישי ברציפות בליגת העל - ואחרי דרמה גדולה. הקבוצה של דן שמיר חזרה היום (שישי) מפיגור דו-ספרתי ברבע השלישי בדרך ל-70:72 בחוץ על הפועל באר שבע, במשחק שפתח את המחזור הרביעי.

 


לטבלת ליגת העל

 

ללא קאליף וואייט ושון ג'ונס הפצועים, ועם סגל קצר כמובן, הצהובים-סגולים הראו הרבה אופי ונהנו ממשחק נהדר של בעיקר שלושה שחקנים: קורי וולדן (20 נקודות ו-10 ריבאונדים), טי.ג'יי קליין (17 נקודות, שיא קריירה בליגת העל) ושלומי הרוש (10 נקודות).

 

הפועל באר שבע  (צילום: הרצל יוסף)
סמאג' כריסטון עולה מעל גיא פניני(צילום: הרצל יוסף)
 

 

הפועל באר שבע  (צילום: הרצל יוסף)
רמי הדר. מחצית ראשונה מצוינת לא הספיקה(צילום: הרצל יוסף)

 

מהלך המשחק

לסטטיסטיקה המלאה

 

ג'אקים דונלדסון פתח עם שני סלים מהירים, אך טי. ג'יי קליין הגיב עם חמש נקודות מהצד שלו. שתי הקבוצות המשיכו עם המשחק הצמוד, וסל של סמאג' כריסטון קבע שוויון 22:22 בסיום הרבע הראשון.

 

הפועל באר שבע  (צילום: הרצל יוסף)
חנן קולמן מול עמית שמחון(צילום: הרצל יוסף)

 

מי שהיה האיש של המארחת ברבע השני הוא סמאג' כריסטון, שקלע 17 נקודות עד המחצית וסחב את הקבוצה ליתרון 29:39. וולדן וקליין המשיכו למשוך את חולון ושמרו אותה במשחק, אבל כריסטון חתם רבע גדול של 13 נקודות עם שלשה שקבעה, 37:47 במחצית. אירוע לא נעים התרחש במהלך המחצית, כאשר אוהדי חולון התקוטטו עם כוחות האבטחה באולם.

 

ברבע השלישי חולון חזרה למשחק, הודות לריצת 2:14 שהשוותה את התוצאה ל-56:56. ג'ורדן סווינג קלע שלשה חשובה בהתקפה הבאה ובאר שבע ירדה ל-10 הדקות האחרונות ביתרון נקודה, 60:61.

 

הפועל באר שבע  (צילום: הרצל יוסף)
מיגל ויטור הגיע לתמוך באחות מהכדורסל(צילום: הרצל יוסף)

הפועל באר שבע  (צילום: הרצל יוסף)
וכך גם ג'ון אוגו (צילום: הרצל יוסף)

 

וולדן נתן לחולון יתרון ראשון מאז הרבע הראשון, אבל הדרמה הגדולה התנקזה לשניות האחרונות. קליעת עונשין בודדת של וולדן הגדילה ל-70:72, 12 שניות לבאזר. באר שבע קיבלה הזדמנות לנצח, אבל כריסטון החטיא, דונלדסון מסר את הריבאונד לשום מקום וחולון חגגה עלייה זמנית לפסגת ליגת העל עם 70:72 דרמטי.


פורסם לראשונה 26/10/2018 13:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
חנן קולמן מול עמית שמחון
צילום: הרצל יוסף
מומלצים