שתף קטע נבחר

פרנקו: "התקופה הכי קשה שלי בהפועל ת"א"

מונולוג לא פשוט של מאמן האדומים אחרי ה-89:57 למכבי ת"א בדרבי: "לא מטריד אותי שיבואו אליי בטענות, אני לא שכחתי לאמן כדורסל". ספאחיה: "שיחקנו בצורה עקבית"

 

"זו אולי התקופה הכי קשה שלי עד היום בהפועל ת"א". כך סיפר דני פרנקו אחרי שקבוצתו הובסה הערב (ראשון) בדרבי - 89:57 בהיכל מנורה מבטחים למכבי ת"א.

 


לטבלת ליגת העל בכדורסל

לסטטיסטיקה המלאה

 

"אנחנו לא קבוצה מספיק טובה כרגע", המשיך המאמן האדום. "בחדר ההלבשה השחקנים דיברו בינם לבין עצמם. הם מבינים ועובדים כל יום, אין פה אנשים שמחפפים או אנשים שלא רוצים, אבל זה רחוק מלהספיק. זה לא נראה על המגרש כמו שום דבר שאני רוצה, אני חלק מתוך מערכת ואנחנו לא יכולים לקבל הופעות כאלו".

 

 

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (צילום: עוז מועלם)
הפנים של שחקני הפועל ת"א אומרות הכל(צילום: עוז מועלם)

 

"תוצאה כזו היא לא עניין של שחקן אחד או שניים, מה שחסר להפועל ת"א זה את הרוח של הפועל ת"א. לא מטריד אותי שיבואו אליי בטענות, אני לא שכחתי לאמן כדורסל. אני אומר לאנשים שעובדים איתי מה דעתי כל יום, כל היום. מה שמשנה זה מה עושים מפה הלאה. יש מסביבי אנשים שנמצאים לא יום ולא יומיים בכדורסל. זה לא בהכרח הפתרון לשלוח את כולם הביתה. שינוי אחד היום לא יעשה שינוי גדול".

 

מהעבר השני, במכבי ת"א, כצפוי, חגגו את הניצחון הגדול. מאמן הצהובים, נבן ספאחיה: "אני רוצה לברך את הקבוצה שלנו, במיוחד את האוהדים. אני יודע כמה המשחק הזה חשוב להם. עשינו את זה בצורה הנכונה. שיחקנו בצורה עקבית יותר מכל משחק".

 

נבן ספאחיה (צילום: עוז מועלם)
מרוצה. ספאחיה(צילום: עוז מועלם)

 

ספאחיה הוסיף: "אנחנו מחכים לשני הרכזים הפצועים שלנו, אבל גם מסתכלים על השוק. יש שחקנים חופשיים, אבל לא ניקח החלטה מהירה. אני לא אביא שחקן רק כדי להביא שחקן, זה צריך להיות האיש המתאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דני פרנקו
צילום: עוז מועלם
מומלצים