שתף קטע נבחר

עודד קטש: "זה הזמן להוכיח שיש לנו את זה"

הפועל ירושלים יצאה לספרד לקראת המשחק ברביעי (21:30) מול פואנלברדה בליגת האלופות של פיב"א ותנסה לחזור לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. טיישון תומאס סיים את ההשעייה וצפוי לקבל דקות ראשונות, בר טימור נקע את הקרסול ולא ישחק

הפועל ירושלים המריאה אחר הצהריים (שני) לספרד לקראת המשחק ביום רביעי (21:30) בליגת האלופות של פיב"א נגד פואנלברדה, שמובילה את בית מספר 3. האדומים שמדורגים כרגע במקום השני בבית עם מאזן 1:2, התחילו את העונה עם יכולת מצוינת, אבל אחרי חמישה ניצחונות רצופים בשתי המסגרות, הגיעו שני הפסדים - הראשון לאנטוורפן בבלגיה והשני לגלבוע/גליל בגן נר. בשני המשחקים הבעיה העיקרית של ירושלים הייתה ההגנה הרכה ובקבוצה שמו לעצמם למטרה לשפר זאת בהקדם.

 


לטבלאות ליגת האלופות של פיב"א

 

מי שהצטרף לנסיעה והתחיל להתאמן עם הקבוצה באופן סדיר הוא טיישון תומאס, שסיים השעייה בגין שימוש בחומרים אסורים וצפוי לקבל דקות ראשונות. מי שלא צפוי לקחת חלק במשחק הוא בר טימור, שנקע את הקרסול במשחק מול גלבוע/גליל.

 

בר טימור (צילום: עוז מועלם)
בר טימור. נקע את הקרסול וצפוי להיעדר(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן, עודד קטש, אמר לפני היציאה לספרד: "בשני המשחקים האחרונים הקבוצות גררו אותנו לקצב מאוד גבוה וזה לא התאים לנו. התקפית עמדנו בקצב, אבל התקשינו בהגנה ונצטרך לחזור לשמור קבוצתי. זה הזמן להוכיח שיש לנו את מה שאנחנו צריכים השנה ולעשות ניצחון חוץ גדול".

 

קטש דיבר גם על בית מספר 3: "זה בית מאוד מורכב ויותר שיוויוני ממה שחושבים. יהיו עוד הרבה הפתעות וזה הזמן לעשות ניצחונות ולא להסתכל אחורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עודד קטש
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים