שתף קטע נבחר

ווילבקין: "מעולם לא שיחקתי במגרש חלק כמו בגראן קנאריה"

התחלנו כבר עכשיו עם התירוצים? רכז מכבי ת"א לא היה מרוצה מהפרקט בספרד וצייץ: "השחקנים מחליקים בכל פוזשן במהלך האימון"

 

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון ראשון על אדמת ספרד, לקראת משחקה בשישי (22:00) מול גראן קנאריה במסגרת המחזור השביעי ביורוליג.

 


 

 

מי שלא התלהב, בלשון המעטה, מהפרקט בגראן קנאריה הוא סקוטי ווילבקין. "מעולם לא שיחקתי במגרש חלק כמו כאן", צייץ השחקן בחשבון הטוויטר שלו והוסיף: "השחקנים מחליקים בכל פוזשן במהלך האימון".

 

סקוטי ווילבקין (צילום: עוז מועלם)
מכין את התירוצים? ווילבקין(צילום: עוז מועלם)

 

הציוץ המדובר
הציוץ המדובר

 

כזכור, בשבוע שעבר, אנאדולו אפס רשמה ניצחון חוץ 90:94 על הקבוצה מהאיים הקנארים, אבל מאמנה, ארגין עתמאן לא חגג, להפך, הוא זעם על מצב הפרקט בפלאסיו מוליטיוסוס. "בלתי אפשרי לשחק משחק יורוליג על פרקט כזה", אמר המאמן הטורקי במסיבת העיתונאים בסיום המשחק.

 

"קבוצות משקיעות 30-10 מיליון דולר על שחקנים. באימון המסכם שלנו כאן שיין לארקין נפצע ואנחנו לא יודעים לכמה שבועות איבדנו אותו. במהלך המשחק אולי 11 פעמים שחקנים החליקו על הפרקט הזה. הנהלת היורוליג חייבת לפתור את הבעיה הזאת", סיכם עתמאן.

 

טאריק בלאק (צילום: אורן אהרוני)
אופטימי. טאריק בלאק(צילום: אורן אהרוני)

 

ונחזור לאלופה הישראלית. הצהובים מדורגים במקום ה-13 ביורוליג עם מאזן של 5:1 אך מקווים לצאת בתקופה הקרובה מהבוץ אחרי חזרתם של הפצועים, ווילבקין וטאריק בלאק. ג'ייק כהן ערך אימון חלקי.

 

נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "מאוד חשוב לנו לנצח ואנחנו מקבלים סגל כמעט מלא. ג'רמי פארגו אומנם לא נמצא איתנו, אבל הבאנו את רמון סשנס וזה הזמן להגיב. אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל הטוב שלנו, וכמובן להציג הגנה טובה יותר".

 

מייקל רול: "הרבה זמן לא היינו עם סגל מלא, זה בהחלט מרגש בשבילנו. זה משחק מאוד חשוב עבורינו, נגיע מוכנים ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים. אנחנו צריכים להביא את האנרגיות, לשחק עם יותר פיזיות ולהיות אגרסיביים כבר מההתחלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סקוטי ווילבקין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים